Sekcija pooblaščenih trgovcev in serviserjev z motornimi vozili in Združenje šol vožnje Slovenije sta se aktivno vključevala s pripombami in predlogi v postopku priprave ter sprejemanja novele Zakona o motornih vozilih. Sekcija pooblaščenih trgovcev in serviserjev z motornimi vozili (SPTS) je uspela preprečiti prenehanje veljavnosti pooblastil za izvajanje postopkov registracije, ki jih imajo trgovci z motornimi vozili. S predlogi so dosegli in spodbudili tudi spremembe pri uvajanju ukrepov zoper zmanjševanje stanja prevoženih kilometrov, kar bo prispevalo k razlikovanju med poštenimi trgovci z rabljenimi motornimi vozli ter tistimi, ki z goljufijo povečujejo svoje zaslužke. Preprečili so tudi neustrezno opredelitev ureditve glede dostopa do informacij o popravilu in vzdrževanju vozila na način, da bodo odslej ti podatki dostopni le serviserjem, ki so registrirani za opravljanje dejavnosti in ne vsakomur, ki za to izkaže interes. Združenje šol vožnje Slovenije (ZŠV) je doseglo, da bo za vozila, ki se uporabljajo za usposabljanje kandidatov za voznike, v prometnem dovoljenju moral biti vpisan namen uporabe oziroma oblika nadgradnje in ne oboje, zaradi česar so šole vožnje kar nekajkrat morale plačati nesorazmerno visoko globo, čeprav te podatke v prometna dovoljenja vpisujejo referenti na tehničnih pregledih. Tudi pri opredelitvi glob so pripravljavci zakona prisluhnili predlogu in posebej opredelili znesek globe za primere, ko tehnični pregled za vozila ni opravljen v predpisanih rokih in posebej za primere, ko v prometnem dovoljenju ni vpisan namen uporabe oziroma oblika nadgradnje. Za primere, ko vpis podatkov v prometnem dovoljenju ni ustrezen, je po novem zagrožena globa v višini 400 € za pravno osebo in ne več 5.000 €, kot je zagrožena po sedanji ureditvi. Več o dosežkih (SPTS) Več o dosežkih (ZŠV)