Izobraževanje GZS

Novice


Arhiv: ODPOVED SEMINARJA: 4.10.16 S harmoničnimi odnosi do dobrega počutja v službi in doma

SEMINAR JE ODPOVEDAN. Trojček S harmoničnimi odnosi do dobrega počutja v službi in doma iz cikla Kreativnost in vodenje je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike dobrih medsebojnih odnosov. Predstavili bomo, kako naša vibracija vpliva na odnose in stres, kako asertivno komunicirati in kako obvladovati konflikte v vsakdanjem življenju. Vsi trije sklopi so sestavljeni iz seminarskega in delavniškega dela. Vsebine pa bodo predstavljene tako, da boste novo znanje lahko že naslednji dan uporabili v praksi.

Arhiv: 17. 3 : Kako vodim sebe, tim in organizacijo? 4. PONOVITEV

Aktualna vsebina in odlične predavateljice so navdušile udeležence decembrskega trojčka. Zato seminar že četrtič ponavljamo. Ne zamudite ga!

Arhiv: 7.4.: Vitko, agilno in osredotočeno - formula uspeha

Trojček »Vitko, agilno in osredotočeno - formula uspeha« iz cikla Kreativno vodenje je namenjen lastnikom podjetij, managerjem in zaposlenim. Na seminarju se boste naučili kako biti z lahkoto prilagodljivi, odzivni, hitri, učinkoviti, uspešni, organizirani in usmerjeni v rezultate. Vse to z lahkoto dosežete z uvedbo tehnik vitkega in agilnega poslovanja, prilagojenih za vaše delovno okolje.

Arhiv: 10.5.: Kako do več kvalitetnih kontaktov

Seminarski trojček Kako do več kvalitetnih kontaktov iz cikla Kreativnost in vodenje na GZS je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo.

Arhiv: 16.9. Spletna stran, telefonski klici ali družbeni mediji? Kaj v prodaji danes zares deluje?

V mnogih podjetjih se sprašujejo, kaj v današnjem času digitalizacije, odnosov na daljavo in hitrega tempa v prodaji sploh deluje. Spletne strani, telefonski klici, družbeni mediji, ali kaj povsem drugega? Vse, če znamo pravilno uporabiti in nič, če tega ne znamo. Če želite izvedeti, kako nam našteto lahko pomaga pri uspešni prodaji, se nam pridružite. Seminar je namenjen vodilnim v podjetjih, direktorjem in vodjem trženja, direktorjem in vodjem prodaje ter vsem, ki se ukvarjamo s prodajo. In potrudili se bomo, da boste njegovo vsebino že naslednji dan lahko uporabili v praksi.

Arhiv: 3. 6. 2016: Z dvigom zavzetosti do dviga poslovnih rezultatov

Trojček Z dvigom osebne zavzetosti do dviga poslovnih rezultatov iz cikla Kreativnost in vodenje je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike gradnje zavzetosti.

Arhiv: 9.6.2016: COMPASS FOR LEADERSHIP Ekskluzivna delavnica EQ + AQ = POWERFUL LEADERSHIP

Postanite odličen vodja z ekskluzivno delavnico EQ + AQ = POWERFUL LEADERSHIP UČINKOVITO VODENJE = Čustvena inteligenca + Umetnost soočanja z izzivi ki jo bo vodil dr. Avi Goren Bar

Arhiv: 8. 4. 2016: Naredite več, porabite manj

Trojček Naredite več, porabite manj iz cikla Kreativnost in vodenje je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike produktivnosti. Predstavili bomo, kako obvladati svoj čas in svojo energijo, kako poslušati in razumeti sogovornika brez komunikacijskih šumov, ter kako voditi kratke in učinkovite sestanke. Vsi trije sklopi so sestavljeni iz seminarskega in delavniškega dela. Vsebine pa bodo predstavljene tako, da boste novo znanje lahko že naslednji dan uporabili v praksi.

Arhiv: 4. 3. 2016: Kreativnost se lahko zgodi tudi vam – če si le želite

Tudi v letu 2016 za vas pripravljamo sklop seminarjev in delavnic s področja kreativnosti in vodenja. V udarne trojčke smo združili tri pomembne, a sorodne vsebine, ki jih boste lahko že naslednji dan uporabili v praksi. Trojček "Kreativnost se lahko zgodi tudi vam – če si le želite" je namenjen vodjem in posameznikom na vseh ravneh, ki ste pripravljeni in željni spreminjati sebe in svojo okolico v družbo z višjo dodano vrednostjo. Tokrat smo združili tri vidike kreativnosti, od usmerjenega generiranja idej z uporabo divergentnega in konvergentnega razmišljanja, da vam nikoli ne zmanjka svežih predlogov za spremembe in rešitve, do dizajnerskega pristopa, ki omogoča inoviranje in razvoj podjetnosti, pa vse do kreativne uporabe besed v poslovni korespondenci. Po seminarju boste domov odšli z veliko vpogleda in razumevanja do lastne ustvarjalnosti in sodelovalnega in ustvarjalnega razmišljanja pri svojih sodelavcih in članih tima ter s polno malho predlogov za svoje delovanje in poslovanje.

Arhiv: Kako pripraviti uspešen raziskovalno-razvojni oz. inovacijski projekt

Ste že zaslediti razpis za raziskovalno-razvojne oz. inovacijske projekte Ali iščete partnerje za oblikovanje uspešnega konzorcija? Se želite izogniti standardnim napakam, ki jih pri pripravi projektov delajo tako podjetja kot raziskovalci? Se želite seznaniti s konkretnimi navodili za pripravo uspešnega projekta?