Sekcija proizvajalcev kozmetike, pralnih in čistilnih sredstev,
ki deluje v okviru GZS-Združenja kemijske industrije,
Vas vljudno vabi na
POSVET
TRDITVE O KOZMETIČNIH IZDELKIH – POŠTENE, RESNIČNE, DOKAZLJIVE
ki bo v torek, 15. decembra 2015, ob 10. uri
v dvorani A Gospodarske zbornice Slovenije, Ljubljana, Dimičeva 13.
Posvet se bo osredotočil na to, kako na ustrezen in primeren način oblikovati in uporabljati trditve oziroma navedbe o kozmetičnih izdelkih pri oglaševanju in tržnem komuniciranju in s tem zagotoviti, da bodo potrošnikom in drugim ciljnim skupinam podajale relevantne informacije in ohranjale njihovo zaupanje.
Predstavljene bodo relevantne zakonodajne zahteve, izpostavljen bo pomen samoregutive oglaševanja in tržnega komuniciranja, ob tem pa predstavljene smernice za odgovorno oglaševanje in tržno komuniciranje kozmetičnih izdelkov. Podane bodo tudi ugotovitve pristojne inšpekcije o stanju na trgu kozmetike v Sloveniji.
Posvet je namenjen vsem, ki se ukvarjajo s proizvodnjo/izdelovanjem kozmetičnih izdelkov (ne glede na to, ali je način proizvodnje obrtni, industrijski, ljubiteljski), distributerjem ter vsem, ki oblikujejo in/ali v javnosti posredujejo trditve oz. navedbe v zvezi s kozmetičnimi izdelki ….
Kotizacije ni! Obvezne prijave preko spodnje spletne prijavnice!
Število mest za udeležence je omejeno. V primeru zapolnitve razpoložljivih mest si pridržujemo pravico do zavrnitve presežnih prijav z e-poštnim sporočilom vsaj dan pred dogodkom – vsi, ki ste se/se boste prijavili, spremljajte e-pošto!
Pričetek posveta ob 10.00 uri, zaključek predvidoma do 14.00 ure, vmes odmor s prigrizkom.
Registracija udeležencev: 9.30 - 9.55 ure.
PROGRAM POSVETA:
Otvoritev posveta
Zdenka Koren, predsednica, GZS-ZKI-Sekcija proizvajalcev kozmetike, pralnih in čistilnih sredstev
Darja Boštjančič, direktorica, GZS – Združenje kemijske industrije
Zakonodajni okvir oglaševanja kozmetičnih izdelkov
Anja Menard Srpčič, Urad Republike Slovenije za kemikalije
Navedbe o kozmetičnih izdelkih - nadzor 2015
Ljudmila Gregorka Marinko, Zdravstveni inšpektorat Republike Slovenije
Smernice za odgovorno oglaševanje in tržno komuniciranje kozmetičnih izdelkov
Zdenka Koren, GZS-ZKI-Sekcija proizvajalcev kozmetike, pralnih in čistilnih sredstev
Pogled in izkušnje proizvajalcev kozmetike na oblikovanje trditev o kozmetičnih izdelkih
Karmen Pečnik, GZS-ZKI-Sekcija proizvajalcev kozmetike, pralnih in čistilnih sredstev
Nova spletna stran o kozmetiki
Helena Gombač Rožanec, GZS-ZKI-Sekcija proizvajalcev kozmetike, pralnih in čistilnih sredstev
Samoregulativa med Scilo in Karibdo. Kako dobra je praksa?
Roman Berčon, Oglaševalsko razsodišče
Ana Predovič, Slovenska oglaševalska zbornica
Delavnica s praktičnimi primeri
Zaključki