Predstavite svoje delo in dosežke ostalim! Vabimo vas, da pripravite kratko predstavitev (največ 2.000 znakov) svojega dela in dosežkov v vašem podjetju. Vključite tudi povezavo na predstavitev vašega podjetja na vašem spletnem naslovu. Prispevek pošljite na ptz@gzs.si in vaša predstavitev bo objavljena v naslednji izdaji e-novic Veter GZS-PTZ.
Člani GZS se lahko brezplačno vpišete v Mednarodno BORZO ponudb in povpraševanj, ki predstavlja virtualno poslovno stičišče za podjetja, kjer lahko najdete poslovne priložnosti in nove poslovne stike med partnerji, ki iščejo sodelovanje, želijo prodati ali kupiti izdelke in storitve. Mednarodna BORZA je namenjena domačim in tujim podjetjem, ki iščejo poslovno sodelovanje. Čeprav v bazi oglašujejo tudi velika podjetja, je namenjena predvsem malim in srednje velikim podjetjem in podjetnikom, ki šele vstopajo na tuje trge oziroma iščejo sodelovanje s slovenskimi podjetji. V bazi je letno več 1000 aktualnih slovenskih in tujih poslovnih oglasov (ponudb in povpraševanj proizvodov, storitev, tehnologij, poslovnih prostorov,...).
19. oktobra 2018 je bil v Uradnem listu RS št. 67 objavljen sklep o razširjeni veljavnosti Kolektivne pogodbe dejavnosti trgovine Slovenije (KPDTS), kar pomeni, da velja za vse delodajalce, ki kot glavno dejavnost opravljajo katerokoli dejavnost, ki je razvrščena v področje "G - Trgovina, vzdrževanje in popravila motornih vozil" Standardne klasifikacije dejavnosti.
V zadnjem času vse pogosteje prejemamo informacije o pomanjkanju kadrov različnih področij. Na 16. Podjetniškem klepetu bomo skozi konkretne primere dobrih praks prepletanja učinkovitega kadrovanja in dobre marketinške strategije in skozi osnovne zakonitosti brandinga odgovorili na vprašanja: Kakšno vlogo igra močna blagovna znamka pri učinkovitosti ekip? Kako takšno blagovno znamko ustvarimo? Lahko z močno blagovno znamko pritegnem boljše kadre? V delavnici bomo govorili tudi o vaših kadrovskih in marketinških izzivih in določili najboljšo smer za naslednje korake. Preko praktičnih nalog na primerih vaših podjetij bomo izoblikovali gradnike za postavitev močne blagovne znamke in poiskali prava orodja za uspešno marketinško komunikacijo.
Zavod RS za zaposlovanje vabi vse delodajalce z 10 ali več zaposlenimi, da do 19. oktobra izpolnite kratek vprašalnik in tako prispevate k rezultatom raziskave "Napovednik zaposlovanja". Kaj kažejo kratkoročne napovedi zaposlovanja? Z raziskavo o zaposlovanju na slovenskem trgu dela želijo zbrati podatke o zaposlenosti, kratkoročnih načrtih zaposlovanja in morebitnih težavah pri kadrovanju v podjetjih ali organizacijah. Podatki, ki jih posredujete delodajalci, so ključnega pomena za oblikovanje kratkoročnih napovedi potreb na trgu dela, kot podlaga za usklajevanje različnih politik in zmanjševanje neskladij.
Objavljene so Smernice za javno naročanje storitev čiščenja, ki temeljijo na izhodiščih, določenih z ZJN-3, njihov cilj pa je opredelitev potreb naročnika tako, da z merili izbere izvajalca, ki je cenovno primeren, njegovo delo pa kakovostno ter pri tem upošteva delovno in socialno zakonodajo. S tem smernice stremijo k socialno odgovornemu javnemu naročanju, ki temelji na upoštevanju socialnih vidikov pri javnem naročanju, s poudarkom na dostojnem delu. V smernicah so zajeta poglavja za izračun ocenjene vrednosti in izbire postopka javnega naročanja, tehnične specifikacije, pogoji za sodelovanje (usposobljenost gospodarskih subjektov), merila s poudarkom na socialnem javnem naročanju, pogodbena določila ter razlaga glede neobičajno nizke ponudbe. Sprejete so bile z namenom, da se zagotovi konkurenca, kakovost, upoštevanje socialnih vidikov ter enakopravna obravnava ponudnikov in učinkovito izvajanje javnih naročil storitev čiščenja.
Vabljeni na brezplačen posvet »DIGITALIZACIJA PROCESOV 4.0 IN KADRI«, ki bo potekal 8. novembra 2018 od 9.00 do 13.00 ure v Ljubljani. Posvet je priložnost za razpravo o izobraževalnih in kadrovskih izzivih, ki jih prinaša digitalizacija procesov ter predstavitev nekaj dobrih praks in rešitev.
FURS obvešča, da lahko na zaprtem portalu eDavki zavezanec oziroma njegova pooblaščena oseba, odda Prijavo tujih računov. V skladu z določbami Zakona o finančni upravi mora namreč vsaka oseba, ki je subjekt vpisa v davčni register, v osmih dneh po nastanku spremembe sporočiti finančnemu uradu vse spremembe podatkov, ki jih vsebuje davčni register in jih finančni urad ne pridobi po uradni dolžnosti (med temi podatki so tudi podatki o računih, odprtih izven Republike Slovenije). Zavezancem, ki so oziroma bodo odprli račun v tujini je s tem omogočena tudi prijava oziroma sprememba podatkov o računu, odprtem izven Republike Slovenije preko sistema eDavki.
Mestna občina Ptuj objavlja Javni razpis za dodeljevanje pomoči za razvoj podjetništva v Mestni občini Ptuj za leto 2018.Vsa potrebna dokumentacija in vloge so v prilogi. Rok za oddajo vlog je 5.11.2018 do 15 ure. Predmet javnega razpisa je dodelitev nepovratnih finančnih sredstev za uresničevanje ciljev občine na področju razvoja podjetništva in so namenjena za naslednje ukrepe: - Ukrep 1: sofinanciranje materialnih in nematerialnih investicij, - Ukrep 5: sofinanciranje samozaposlovanja in odpiranja novih delovnih mest, - Ukrep 6: sofinanciranje zagona podjetij v inkubatorjih in parkih, - Ukrep 8: sofinanciranje zaposlovanja mladih, - Ukrep 9: sofinanciranje stroškov komunalnega prispevka. Rok za oddajo vlog je 5. 11. 2018 do 15 ure.