A1 in sprememba zavarovalne podlage
Podatke o dejanskem lastništvu poslovnih subjektov morate pravocasno urediti. V nasprotnem primeru so zagrožene sankcije.
Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani v okviru evropskega projekta z naslovom »Konkurenčnost, inovativnost, učinkovitost in trajnostni razvoj slovenskega gospodarstva v procesih razvoja EU« izvaja raziskavo o varstvu konkurence z zagotavljanjem enakosti med gospodarskimi družbami. Pomemben del raziskave bodo predstavljali izsledki anonimne ankete, za izvedbo katere potrebujemo sodelovanje čim večjega števila gospodarskih družb v Republiki Sloveniji. Ker je vprašanje enakopravnosti gospodarskih subjektih pri nastopanju na trgu pomembno vprašanje, s katerim se v okviru svojega delovanja ukvarja tudi Gospodarska zbornica Slovenije, se v sodelovanju z njo obračamo na vas. Z izpolnitvijo ankete boste pripomogli k ugotovitvi, kakšno je dejansko stanje na področju zagotavljanja in varstva enakopravnosti majhnih in mikro družb, kar bo podlaga za presojo, ali so na tem področju potrebne sistemske spremembe in dopolnitve.
Po novem bodo morale vse revidirane družbe javnosti razkriti svoj sistem (korporativnega) upravljanja. V letno poročilo (kot del poslovnega poročila) za leto 2016 (poslovno poročilo lahko oddate tudi po 31. marcu) morate po novem vključiti IZJAVO O UPRAVLJANJU. Izjava o upravljanju je priložnost, da družba identificira svoje organizacijske slabosti in jih odpravi. Korporativno upravljanje predstavlja pomembno informacijo tako poslovnemu okolju kot potencialnim investitorjem, zmanjšuje tveganja s področja upravljanja, hkrati pa je orodje za izboljšanje lastne konkurenčnosti in strokovnosti pri upravljanju.
Zaradi vedno večje mednarodne delitve dela in prepletenosti gospodarskih dejavnosti podjetja vedno pogosteje uporabljajo delavce iz drugih držav. Podjetja svoje delavce napotijo ali posredujejo kot začasno zaposlene delavce v drugo državo, da lahko dosežejo gospodarske rezultate in tam začasno delajo.
Najpogostejše kršitve s podrocja varstva osebnih podatkov so povezane z elektronsko pošto zaposlenih, telefonskimi klici in neutemeljenim sledenjem zaposlenim.
Pet najpogostejših vprašanj in odgovorov s področja odmere letnega dopusta in regresa.
Če želite znižati stroške poslovanja, vam predlagamo uporabo portala FinD-INFO, ki na enem mestu združuje aktualne odgovore na najpogostejše davčne, finančno-računovodske, pravne in kadrovske dileme, s katerimi se lahko srečate med poslovanjem.
Finančna uprava želi seznaniti lastnike davčnih blagajn in njihove zaposlene, da bodo izdani računi v sistemu davčnih blagajn pomemben element za namene nadzora dela in zaposlovanja na črno. Oznaka fizične osebe, ki izda račun z uporabo elektronske naprave je namreč sestavni del računa. Podatki o tej osebi se bodo za vsak izdan račun pošiljali na finančno upravo, ki bo z analizo tveganja v okviru svojih pristojnosti preverjala morebitne kršitve obsega opravljenega dela legalnih zaposlitev in davčne zakonodaje, prav tako pa bo na terenu preverjala dejansko identifikacijo fizičnih oseb, ki izdajajo račune. Zavezance in zaposlene želimo seznaniti, da bo zelo pomembno, v imenu katerega zaposlenega pri zavezancu/podjetju je izdan račun, hkrati pa morajo biti na to pozorni tudi zaposleni, da ne bi kdo njihovega identifikacijskega znaka zlorabljal.