Zbornica gradbeništva in industrije gradbenega materiala

EMBRAND – Znamčenje delodajalcev


Vrsta: Erasmus + KA2 - VET

Trajanje: 22 mesecev

Začetek: 1/9/2020-30/6/2022

Spletno mesto projekta: https://sites.google.com/view/embrand 

O projektu: EmBrand iniciative se deloma usmerja v kontekst privabljanja mladih v sistem vajeništva in usvajanje znanja in spretnosti za ustvarjanje poklicne kariere, deloma pa se usmerja i v mala in srednje velika podjetja (MSP), ki se soočajo z različnimi ovirami pri iskanju, zaposlovanju in zadržanju vajencev. Slednja namreč zaradi strukturne pomanjkljivosti kot tudi zaradi omejenih finančnih virov v primerjavi z velikimi podjetji ne zaposlujejo ustreznega strokovnega osebja. Danes je bolj kot prej pomembno obdržati usposobljen delovni kader v podjetju. Statistika v gradbeništvu kaže veliko fluktuacijo v primerjavi z ostalimi dejavnostmi. Bistvo EmBrand iniciative je uravnotežiti omenjeno strukturno pomanjkljivost z razvojem posebnih instrumentov. EmBrand bo preučil usklajevanje interesov med ponudbo in povpraševanjem na trgu dela s predstavitvijo poklicnih možnosti za mlade v MSP ter možnostmi za izpopolnjevanje teh kadrov v MSP. Vse to mora voditi v izboljšanje podobe gradbene dejavnosti na trgu dela  in jo narediti bolj prodajljivo.

Cilj EmBranda je torej opredelitev načinov za izpopolnjevanje kadrovskih strokovnjakov v MSP, ki se morajo spopadati z inovativnimi načini za privabljanje dijakov v šolah v sistem vajeništva in / ali privabljanjem usposobljenih delavcev za kvalificirano delo. Poseben poudarek je namenjen izmenjavi načinov in instrumentov za prenos znanj med MSP in iskanju rešitev kako bolje konkurirati velikim podjetjem na trgu dela ali se postaviti ob bok drugim dejavnostim, ki iščejo svoje nove sodelavce v istih ciljnih skupinah. Treba je podpreti že zaposlene v MSP, jih opremiti z znanjem in razviti strategijo za privabljanje zaposlenih kot bodočih sodelavcev.

Bilten projekta>>

Uporabni spletni naslovi povezani s tematiko:

Certifikat Družbeno odgovoren delodajalec
Iniciativa časnika Dnevnik: Zlata nit
1) Izbor najboljših zaposlovalcev
2) Natečaj za priznanje SPP: Z leti še vedno zavzeti
3) Natečaj Zlata praksa