Poglejte tudi:
-
-
-
-
Thomas Register (podatki o 700.000 podjetjih iz 28 držav). Uporaba baze je brezplačna.
-
Interdata - Register uvoznikov: plačljiva baza vsebuje podatke o 34.000 podjetjih, med njimi 18.000 uvoznih podjetij iz 160 držav. Možno naročilo zgoščenke ali/in kataloga po državah, regijah oz. po sektorjih.
-
Dun and Bradstreet (plačljiva baza, ki poleg baze podjetij s proizvodi in storitvami vsebuje tudi informacije o kredibilnosti podjetij, razne raziskave...). Za dostop do podatkov je potrebna registracija in plačilo.
- Poslovne priložnosti doma in v tujini
- Trade Map zagotavlja uporabnikom podatke o kazalnikih izvozne zmogljivosti, mednarodnega povpraševanja, alternativnih trgov in vloge konkurentov.
- Product Map je obsežno analitično orodje za raziskavo 72 tujih trgov.
- Investment Map pomaga opredeliti prednostne trge za tuje naložbe, konkurenčne države za tuje naložbe in potencialne tuje investitorje.
- Market Access Map nudi podporo izvoznikom, uvoznikom, tržnim promotorjem in analitikom ter pogajalcem.
Za brezplačen dostop morate poslati podatke o: nazivu podjetja, kontaktni osebi, funkciji v podjetju, naslov vaše e-pošte in vašo telefonsko številko na izvoznookno@japti.si. Brezplačen dostop bo omogočen do 7. januarja 2010.
Podjetjem pri vstopanju na nove trge pomagajo tudi slovenski poslovni klubi, ki delujejo v posameznih državah. Dejavnih je več kot 20 takšnih klubov.
Mala in srednje velika podjetja so pri vstopanju na tuje trge v primerjavi z velikimi podjetji izpostavljena večjim poslovnim tveganjem in visokim stroškom. Stroški prvega vstopa na nove trge so namreč povezani z različnimi administrativnimi zahtevami, zaradi česar se ta podjetja težje odločajo za razširitev obsega poslovanja na tujih trgih. Med značilne ovire, s katerimi se spopadajo ob vstopu na tuje trge, sodijo nepoznavanje lokalne kulture, navad ter omejen vpogled v institucionalno ureditev države, pa tudi pomanjkanje informacij, znanja in finančnih sredstev. Pri premagovanju ovir so jim lahko v veliko pomoč slovenski poslovni klubi, v katerih so tako slovenska podjetja kot tuja podjetja s posameznega trga.