Čas je , da podjetja izkoristijo pridobljene izkušnje in digitalne kompetence za razmislek in prave odločitve. To bo ključno. Kajti nič več ne bo tako, kot je bilo. Tudi v konkurenčnih podjetjih ne, in tudi ne pri kupcih in dobaviteljih.
V e-pogovoru sta gospodarski minister Zdravko Počivalšek in predsednik GZS Boštjan Gorjup razpravljala o protikriznih ukrepih, opredeljenih z interventno zakonodajo, ter o tem, kako ponovno zagnati gospodarstvo.
Umetna inteligenca vedno bolj vstopa v vsakodnevno življenje ljudi in vedno močneje vpliva tudi na gospodarstvo. V Sloveniji imamo dobro razvito raziskovalno sfero na področju umetne inteligence, potrebno pa je narediti korak naprej pri uporabi umetne inteligence v gospodarstvu tako pri podpori poslovnih in proizvodnih procesov kot pri nadgradnji samih proizvodov in storitev.
Kriza zaradi novega korona virusa je povzročila izjemno hitre spremembe v načinu dela in v uvajanju digitalnih orodij, ki jih ni predvidevala nobena teorija, nobena organizacija, nobena država. Kako se je naše delo spremenilo v času Covid-19, smo predstavili na e- konferenci Delo od doma in podpora skupinskemu delu.
Na pobudo Digitalne solidarnosti, ki jo organizira Združenje za informatiko in telekomunikacije pri GZS, so se odzvali v podjetju Telekom Slovenije, ki je šolskemu centru Velenje doniral pet prenosnih računalnikov.
V sredo, 20. maja 2020 bo med 14. in 20. uro potekal virtualni dogodek NT Remote 2020. Rdeča nit dogodka bodo izzivi in priložnosti učenja na daljavo.
Korona virus že močno vpliva na svetovno gospodarstvo in naš IKT sektor. Ravno zaradi teh razmer, smo se odločili, da Združenje za informatiko in telekomunikacije s svojimi člani sodelujemo pri raziskavi organizacije DIGITALEUROPE.
Učinkovita uporaba prave tehnologije na pravem mestu lahko podjetju ponudi odločilno prednost pred konkurenčnimi ponudniki.
Epidemija Covid-19 je od podjetij zahtevala hitro reakcijo in pripravljenost na delo od doma preko oddaljenih dostopov in novih komunikacijskih orodij, ki so jo slovenska podjetja večinoma opravila uspešno.
Posebej v krizi, ko se gleda na vsak evro, je smiselno digitalizacijo razvijati postopoma, z jasnimi nameni in cilji, kar se največkrat opredeli v digitalni strategiji podjetja.