Zbornica za poslovanje z nepremičninami

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

Prijava na aktualne novice ZPN

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.


    Arhiv: Primeri dobre prakse - SZ Ruski car d.o.o.

    Pri obveščanju etažnih lastnikov je zelo pomembno, da se čim manj obvestil izobeša na oglasnih deskah, vhodnih vratih in drugih skupnih prostorih, ker se posledično uporabniki preveč časa zadržujejo izven stanovanj, saj bodo želeli prebrati obvestila, ki smo jih izobesili.

     

    Če že morajo biti obvestila, naj ta bodo kratka in jasna ter napisana z velikimi fonti. Izjema so dvigala, kjer predlagam, da se izobesijo jasna navodila za uporabo dvigal in sicer na oglasno desko, na vsa vrata dvigal ter neposredno v dvigala. Primer so navodila ZVD - naredili smo kratek povzetek in jih izobesili po stavbah.

    Za obveščanje v največji meri izkoriščajmo tehnologijo in uporabnike obveščajmo po elektronski poti (iiPortal, spletne strani, preko razdelilnikov, e-mail…, telefonsko, sms, mms, socialna omrežja….).

    ​Sicer pa mediji podrobno poročajo in opozarjajo, zato ocenjujem, da so etažni lastniki oz. uporabniki stanovanj dovolj informirani, prav pa je da z njimi ohranimo kontakt, da ne dobijo občutka, da smo na njih pozabili.

    Fotogalerija





     

    Arhivi