Povračilo dela minimalne plače v obliki mesečne subvencije - neenakomerno razporejen/začasno prerazporejen delovni čas.
#PKP8, ki je bil potrjen na včerajšnji seji Državnega zbora, prinaša nujne ukrepe, a je gospodarstvo s sprejetim besedilom zakona le delno zadovoljno, saj so podjetja od #PKP8 pričakovala več. Na GZS pričakujemo, da bodo izpuščena področja bolje naslovljena v napovedanem #PKP9.
DZ je danes potrdil osmi protikoronski zakon, ki prinaša dodatnih 320 milijonov evrov ukrepov za blažitev posledic epidemije covida-19. Ključna sta subvencioniranje dviga minimalne plače in podaljšanje subvencioniranja čakanja na delo, v zakonu pa so zapisane tudi globe za preskakovanje vrstnega reda pri cepljenju.
Evropska komisija je začasni okvir za državno pomoč, sprejet za podporo gospodarstvu ob izbruhu koronavirusa, podaljšala do 31. decembra letos. Ob tem je tudi razširila področje njegove uporabe, saj je povišala zgornje meje, ki so v njem določene, in omogočila, da se do konca naslednjega leta nekateri vračljivi instrumenti pretvorijo v neposredna nepovratna sredstva.
V pomoč državljanom in drugim deležnikom je Ministrstvo za finance objavilo pojasnila v zvezi z vprašanji glede kriznega dodatka.
Kaj določa 21. člen novega #PKP7? Prisilno upokojevanje, obvezno upokojevanje… ali morda kaj drugega? Ali delavcu res pripada 10 plač odpravnine? Ali 21. člen #PKP7 prinaša nove stroške delodajalcem? Odgovore na vprašanja je pripravila Pravna služba GZS.
Državni zbor RS je 29. decembra 2020 sprejel Zakon o interventnih ukrepih za pomoč pri omilitvi posledic drugega vala epidemije COVID-19 (ZIUPOPDVE) - #PKP7.
Ukrep ustavitve poslovanja, bi slovenskim kovinarjem povzročil nepopravljivo gospodarsko škodo.
V mesecu novembru je Pravna služba GZS z dopisom opozorila MDDSZ, da so spremembe Zakona o čezmejnem izvajanju storitev, ki jih je vsebovala takratna verzija spremembe zakona, škodljive za gospodarstvo ter premalo premišljene. Izraženo je bilo nestrinjanje s predlogi sprememb, s katerimi bi se pretirano zaostrili pogoji za čezmejno izvajanje storitev, postavile dodatne omejitve in administrativna bremena za delodajalce.
Državni zbor je na svoji seji 25. novembra 2020 sprejel Zakona o interventnih ukrepih za omilitev posledic drugega vala epidemije covid-19 oziroma t. i. #PKP6, ki določa začasne ukrepe za omilitev in odpravo posledic nalezljive bolezni covid-19.