Zbornica za poslovanje z nepremičninami

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

Prijava na aktualne novice ZPN

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.


    Obračun obratovalnih stroškov po uporabnikih - mnenje

    S strani enega od naših članov smo prejeli mnenje Ministrstva za solidarno prihodnost.  V njem ministrstvo poudarja, da mora upravnik pri preverjanju števila uporabnikov upoštevati uradne podatke, ki jih pridobi na upravni enoti. Na podlagi 36. člena Zakona o prijavi prebivališča (ZPPreb-1) je upravna enota dolžna upravniku posredovati podatke o osebah, ki imajo prijavljeno stalno ali začasno prebivališče na določenem naslovu.

    Ti podatki se štejejo kot uradni in jih je treba uporabiti pri obračunu obratovalnih stroškov. Upravnik o tem obvesti lastnika in najemnika stanovanja, dodatno soglasje z njihove strani pa ni potrebno. Če se lastnik ali najemnik s podatki iz uradnih evidenc ne strinjata, morata sami poskrbeti za ureditev sprememb – bodisi s spremembo prijavljenih prebivališč bodisi z dokazili, da določenih uporabnikov v stanovanju dejansko ni oziroma ga uporabljajo manj kot 15 dni v mesecu.

    Takšno stališče ministrstva jasno določa, da se za transparentno in pravično razdelitev stroškov upoštevajo podatki iz uradnih evidenc, medtem ko je dokazno breme ob morebitnih neskladjih na strani lastnika ali najemnika.

    Fotogalerija





     

    Arhivi