Zbornica računovodskih servisov

JollyDeck – podrobnejša predstavitev


Kaj je JollyDeck?

JollyDeck je spletna platforma, ki omogoča učinkovito izobraževanje v kratkem časovnem obdobju.

Platformo je razvilo slovensko start-up podjetje, ki trenutno raste v podjetniškem pospeševalniku Wayra v Londonu. Med več kot 3400 prijavljenimi podjetji so se uvrstili v Wayra. http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/slovenska-podjetja-bezijo-na-tuje.html

Z uporabo elementov, ki jih poznamo iz sveta spletnih iger, postane učenje zabavna izkušnja, katero udeleženci želijo (čim)večkrat ponavljati. Ključ uspeha je v tem, da se učenje dogaja v večkratnih kratkih časovnih obdobjih. Udeleženec je z učno vsebino seznanjen večkrat na različne načine.

Za razliko od ostalih platform e-izobraževanja je JollyDeck možno uporabljati ob različnih urah dneva, na poti na delo, med odmori za malico, udeleženci se lahko učijo med delom ali od doma.

Kako nagovarjamo izzive učenja in komuniciranja?

  • Udeleženci so postavljeni v okolje spletne igre v obliki kviza. Med igranjem tekmujejo s svojimi »soigralci«, se zabavajo in se učijo.
  • S pomočjo uporabe elementov iz sveta spletnih iger postane učenje zabavna izkušnja, ki si jo zaposleni želijo čim večkrat ponoviti (vprašanja z odgovori prav/ narobe ali/in a-b-c-d).
  • Proces učenja se dogaja v večkratnih kratkih časovnih obdobjih, zaposleni ni učni vsebini izpostavljen samo v eni dolgi učni seji.

Učinkovitost učenja
Izkušnje z uporabo orodja JollyDeck kažejo, da obstaja povezava med osvojenim znanjem in njegovim priklicem, ki je odvisna od časa igranja.

Ustvarjanje zadovoljstva
Izobraževalni proces je za udeležence tako poučen kot zabaven (odzivi kažejo na več kot 90% zadovoljstvo uporabnikov).

Kako se JollyDeck razlikuje od ostalih orodij e-izobraževanja?

Izobraževanje z JollyDeckom je zasnovano na omejenih, zaključenih sklopih vsebine. To omogoča udeležencem, da sprejemajo vsebino pod pogoji, ki jih sami določajo, na napravi, ki jim je najbolj všeč. Prenos učenja iz sfere dela v sfero zabave oziroma igre ima pozitivne učinke tako na zadovoljstvo udeležencev in njihovo motivacijo za učenje kot na učinkovitost učenja.

To pomeni, da je orodje prilagojeno današnjemu hitro vrtečemu se poslovnemu svetu, v katerem se obdobje posameznikove pozornosti drobi in krajša.


Avtor: Zbornica računovodskih servisov