Analiza zadovoljstva strank z računovodskimi servisi
Naročnik:
GZS - Zbornica računovodskih servisov
Dimičeva ulica 13, 1504 Ljubljana
Namen ankete:
Poročilo predstavlja rezultate raziskave zadovoljstva strank (pravnih oseb) s storitvami računovodskih servisov z namenom ugotoviti, kaj bi računovodski servisi še lahko izboljšali, da bi še v večji meri izpolnili pričakovanja svojih strank.
Cilji ankete:
- ugotoviti, kakšno je mnenje podjetij o storitvah računovodskih servisov in kakšna je stopnja njihovega zadovoljstva,
- ugotoviti, kaj pričakujejo od računovodskih servisov,
- med tistimi, ki ne koristijo storitev računovodskega servisa, ugotoviti razloge za to,
- ugotoviti, kaj bi lahko računovodski servisi še izboljšali, da bi zadovoljili podjetja.
V vzorec so bile vključene pravne osebe z naslednjimi lastnostmi:
- z letnim prometom nad 25.000 EUR,
- izločina srednja in mala podjetja z več kot 50 zaposlenimi,
- izločena velika podjetja,
- izločena SKD dejavnost 69.200.
Raziskava je zastavljena tako, da v največji možni meri omogoča primerjavo rezultatov raziskave v različnih obdobjih: