Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
Ljudje smo bitja odnosov. Kakovost odnosov se izraža v kakovostni komunikaciji. Lepi odnosi se gradijo s prijazno, nenasilno, empatično komunikacijo. Do sem idila … Resničnost vašega dela pa:
Dnevno srečevanje s strankami, zahtevno delo ter nenehno usklajevanje različnih interesov in pričakovanj pogosto sproža konflikte, greni odnose in zavira učinkovite delovne procese. Napete komunikacijske situacije v zaposlenih neredko povzročajo stres in notranjo stisko. Delo na področju nepremičnin zato zahteva ne le veliko mero čustvene zrelosti ter obvladovanja komunikacijskih spretnosti in veščin, ampak tudi notranjo uravnoteženost in osebno(stno) trdnost.
Na delavničnem seminarju bomo analizirali nekatere konfliktne situacije, s katerimi se pri svojem delu srečujejo udeleženci, ter iskali načine za njihovo opolnomočenje za mirno, kakovostno in učinkovito delovanje.
Program
· Komunikacijski proces.
· Elementi kakovostne komunikacije.
· Psihologija konflikta.
· Reševanje in sobivanje s konflikti.
· Govorica našega telesa v komunikaciji s težavnimi strankami.
· Kako razumeti problem, ki ga ima stranka?
· Kako umiriti sebe v stiku z agresivno stranko?
· Kako pridobiti potrebne informacije, ki so pri agresivni stranki vir konfliktov?
· Kako se soočiti in zaustaviti verbalno nasilje agresivne stranke?
· Prepoznavanje stališč agresivne stranke, iskanje skupnih interesov.
· Interaktivne vaje, delo v skupinah, analiza in evalvacija primerov iz prakse.
· Kako komunicirati z distanco in dostojanstvom v konfliktni situaciji?
· Kako nameniti pozitivno pozornost agresivni stranki?
· Izdelava osebnega načrta ravnanj v konfliktnih situacijah.
· Nekateri pomembni vidiki notranjega ravnovesja zaposlenih, ki delajo s strankami.
· ozavestili stopnjo konfliktnosti, ki so jim izpostavljeni pri vsakdanjem delu,
· teoretično spoznali in praktično preizkusili nekatera učinkovita komunikacijska orodja, ki pomagajo pri bolj učinkovitem komuniciranju s strankami,
· analizirali in evalvirali konkretne konfliktne situacije,
· iskali spodbude za bolj motivirano in odgovorno delo v službi.
mag. Martin Lisec
je psihoterapevt logoterapevt, mediator in predavatelj. Je ustanovitelj in direktor Inštituta Stopinje (www.stopinje.si) in strokovni vodja izobraževalnih programov Inštituta Stopinje. V preteklosti je ustanovil in kot direktor vodil projekt Skala, ki še danes velja za pionirski projekt uličnega dela v Sloveniji. Bil je soustanovitelj in direktor Inštituta za mediacijo Concordia, ki je med prvimi v Sloveniji ponudila kakovostna izobraževanja za družinske, šolske in gospodarske mediatorje. Izkušnje je nabiral tudi v gospodarstvu kot direktor slovenske izpostave Celovške Mohorjeve družbe. Vseskozi posveča del svojega časa tudi prostovoljnemu delu, trenutno med drugim tudi v Zavodu za prestajanje kazni zapora na Igu in na projektu Zadnje upanje. Cenjen in iskanj je kot terapevt, predavatelj, coach in osebni svetovalec v podjetjih in javnih ustanovah.
Popusti
DDV se obračunava po splošni 22% stopnji. Kotizacijo nakažite najkasneje dva dneva pred dogodkom na TRR GZS: SI56 0292 4001 7841 495; obvezno navedite sklic 2060. Plačilo kotizacije je pogoj za udeležbo na seminarju. Po dogodku vam bomo izstavili račun.
Prijave sprejemamo do zapolnitve mest oziroma do dva delovna dneva pred seminarjem na naslednji način:
Na podlagi pisne prijave vam bomo izstavili ponudbo za plačilo kotizacije, ki jo poravnate najkasneje do 12.3.2018 na TRR GZS št.: SI56 0292 4001 7841 495; obvezno navedite sklic 2060. V primeru, da zaradi nepredvidenih okoliščin kotizacija ne bo pravočasno vplačana, vas prosimo, da na izobraževalni seminar prinesete potrdilo o plačilu kotizacije. Vsem, ki boste pravočasno plačali kotizacijo bomo, vsaj dan pred dogodkom, na e-naslov posredovali gradivo.
GZS-Zbornica za poslovanje z nepremičninami, Vida Logar, telefon 01/58 98 240, e-pošta: zpn@gzs.si.
Udeleženci izobraževalne delavnice imajo možnost brezplačnega parkiranja do zasedbe mest v 1. garaži oziroma na zunanjem parkirišču GZS.