Ekonomska fakulteta, CISEF, JAPTI, Ministrstvo za gospodarstvo in Gospodarska zbornica Slovenije vabijo na
»Akademijo internacionalizacije«
Namen akademije: je seznaniti slušatelje s sodobnimi pogledi na internacionalizacijo podjetij in institucij z namenom razumevanja vsebinskih podlag za uspešno in učinkovito vključitev na mednarodne trge. Akademija internacionalizacije ponuja tako strateška kot taktična znanja o razlikujočih se mednarodnih trgih, vstopne oblike in strategije, vidike strateškega trženja in ustreznih trženjskih taktik na izbranih ciljnih trgih, razumevanja različnosti kultur in poslovnega komuniciranja, pravnih vidikov ter delovanja slovenskih institucij v podporo internacionalizaciji slovenskih podjetij.
Obseg seminarja: 25 ur neposrednega dela z udeleženci; predavanja se povezujejo s primeri iz prakse, predstavljenimi z gosti iz uspešnih slovenskih mednarodno delujočih podjetij.
Število udeležencev: minimalno 20
Vsebinski moduli:
1.Strategija podjetja: poudarek je na strateškem vodenju in razvoju podjetja glede na globalno okolje in dogajanja v dejavnosti(poslanstvo, vizija, strateški cilji, razumevanje dejavnosti in globalnega okolja in vloge podjetja – priložnosti v njem, internacionalizacija); primer iz prakse: Špica International, d.o.o.
2.Predstavitev institucij v podporo internacionalizaciji slovenskih podjetij (JAPTI, MZZ, MG, GZS).
3.Internacionalizacija in mednarodno trženje: kako graditi trženjsko strategijo in ustvarjati vrednosti znamke? Trženje na mednarodnih trgih. Razvoj trženjske strategije. Raziskovanje trgov. Kaj je znamka in kako jo umeščati na mednarodne trge? Primer internacionalizacije izbranega podjetja: TRIMO d.d., Studio Moderna.
4.Pravni vidiki internacionalizacije.
5.Kultura in pogajanja v mednarodnem poslovanju: razumevanje kulture za osvajanje novih trgov; poznavanje slovenskih prednosti in virov. Pogajanja v mednarodnem poslovanju.
6.Kako učinkovito predstaviti svoje podjetje mednarodnim akterjem?
Urnik:
MODUL 1
Torek, 22.3.2011
16.00 – 16.15
Prof. Maja Makovec Brenčič, Ekonomska fakulteta:
UVOD V SEMINAR
16.15 – 17.45
Prof. dr. Marko Jaklič, Ekonomska fakulteta:
STRATEGIJA PODJETJA
17.45 – 18.00
ODMOR
18.00 – 18.45
18.45 – 19.30
Tone Stanovnik, Špica International d.o.o.:
PRIMER INTERNACIONALIZACIJE PODJETJA
19.30 – 19.45
19.45 – 20.30
JAPTI, MG, MZZ:
Predstavitev inštitucij, ki spodbujajo internacionalizacijo podjetja
MODUL 2
Petek, 25.3.2011
16.00 – 17.30
Prof. dr. Maja Makovec Brenčič, Ekonomska fakulteta:
INTERNACIONALIZACIJA IN MEDNARODNO TRŽENJE: Kako graditi trženjsko strategijo in ustvarjati vrednost znamke?
17.30 – 17.45
17.45 – 18.30
INTERNACIONALIZACIJA PODJETIJ: Stopenjska in globalna
18.30– 19.15
Vincenc Vovk, Trimo d.d.:
19.15 – 19.30
19.30 – 20.15
Roman Rojc, SID Banka in Nataša Arko, SID – Prva kreditna zavarovalnica d.d.
ZAVAROVANJE IN FINANCIRANJE IZVOZA IN ZAVAROVANJE TERJATEV
MODUL 3
Torek, 29.3.2011
16.00 – 17.00
17.00 – 17.15
17.15 – 18.15
Duško Kos, Studio Moderna:
18.15– 19.15
Marko Djinovič, GZS:
PRAVNI VIDIK VSTOPA NA TUJE TRGE
MODUL 4
Četrtek, 31.3.2011
Prof. dr. Marjan Svetličič, Fakulteta za družbene vede:
POGAJANJAV MEDNARODNEM POSLOVANJU
17.45 – 19.15
POGAJANJA V MEDNARODNEM POSLOVANJU
MODUL 5
Torek, 5.4.2011
Prof. dr. Maja Vukasovič Ljubičić:
UČINKOVITA PREZENTACIJA
Aleš Cantarutti, Gospodarska zbornica Slovenije:
KAKO SE PREDSTAVITI NA DELEGACIJI
Zaključek
Vsa predavanja se izvajajo v prostorih Ekonomske fakultete v Ljubljani, Kardeljeva ploščad 17, CISEF.
Seminar je finančno podprt s strani Ministrstva za gospodarstvo oz. JAPTI in zato kotizacija za udeležbo na seminarju znaša 290 € (DDV je vključen v ceno). Plača se ob prijavi na TRR GZS 02924-0017841495, sklic 1510-77.
Vljudno vabljeni, da se omenjenega srečanja udeležite in vaš interes potrdite z natančno izpolnjeno prijavnico in potrdilom o plačilu kotizacije. Oboje pošljite najkasneje do 17. marca 2011 po elektronski pošti na naslov masa.repez@gzs.si.
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.