Informacije in pomoč

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

    Novice


    Arhiv: Sledljivost vpliva tudi na potrošnikovo odločitev o nakupu


    Sledljivost vpliva tudi na potrošnikovo odločitev o nakupu

    Sledljivost za vsa živila, pijače in krmila je nujna za vse partnerje vzdolž preskrbovalne verige – od proizva- jalca do trgovca. Ne nazadnje to členom verige nalaga Uredba (ES) št. 178/2002. »Sledljivost pomeni, da je na vsaki točki transporta mogoče ugotoviti, kje se nahaja posamezna prodajna enota in kaj se je z njo dogajalo kjer koli v preskrbovalni verigi. Pri sledljivosti je zato bistvena povezava med dejanskim tokom dobrin in tokom podatkov, ki se nanašajo na dobrine,« pojasni Matjaž Martini, tehnični svetovalec pri GS1 Slovenija.

    Celotni članek dostopen na tej povezavi!

    Fotogalerija