Gospodarska Zbornica Slovenije | Arhiv: Poslovni SOS
GZS

Arhiv: Poslovni SOS

Gospodarstveniki,
skoraj vsak dan se srečujemo s številnimi absurdnimi predpisi in birokratskimi postopki. Kateri je vam v zadnjem času povzročal največ preglavic?


 

Navedena dva birokratska absurda so pristojni po prijavi že popravili. Število podračunov države je bilo zmanjšano. Maloprodajo pirotehnike v zabojnikih pa je treba le priglasiti upravni enoti.

Zakaj moram za plačilo prispevkov denar nakazati na različne račune in s tem večkrat plačati provizijo banki? Dodatno je potrebnega trikrat več časa, da se vse uredi, hkrati pa se plača večje število položnic. Zakaj ne bi nakazali skupne dajatve na en račun države, v proračunu pa naj se dajatve razvrstijo na različne podračune?
Ukvarjamo se s sezonsko maloprodajo pirotehničnih izdelkov. Ob vsakokratni postavitvi zabojnika zaprosimo upravno enoto, da nam izda dovoljenje za opravljanje dejavnosti maloprodaje. Vsako leto enak postopek. Vlogo pošljemo 60 dni pred nameravano postavitvijo, plačamo takso, fotokopiramo vsa dokazila, itn. Lani smo 15. 12. prvič postavili prodajalno v Novem mestu. Upravna enota je opravila ogled prodajalne in izdala dovoljenje. Inšpektor Tržnega inšpektorata je 21.12. opravil nadzor in izdal odločbo o prekršku, saj naj bi vršili maloprodajo brez dovoljenja pristojnega organa. Dovoljenje oz. odločbo smo sicer imeli, ampak še ni bila pravnomočna. Odločba je postala pravnomočna šele 5.1.2013 (15. dni po izdaji) in šele takrat bi lahko pričeli s prodajo. Mi pa smo prodajalno pred datumom pravnomočnosti že odstranili, saj prodajamo le do 31.12.! Globa: pravna oseba 3.000€ in odgovorna oseba 400€.

Javite nam svoje težave z birokratski postopki ali absurdnimi predpisi in predlagajte rešitev! Lahko tudi tako, da izpolnite spletni obrazec.

 Pri tem navedite tako vašo pripombo kot predlog rešitve.

Dodatne informacije: www.gzs.si/poslovnisos

Fotogalerija









b i u citat


CAPTCHA slika
Prosimo prepišite varnostno kodo s slike:
Komentiraj