GZS

Arhiv: Vpliv digitalnega marketinga na poslovanje mikro podjetij


VABILO  

12. in 19. november 2018

»Vpliv digitalnega marketinga na poslovanje mikro podjetij« 

 

Gospodarska zbornica Slovenije, v okviru projekta SPOT Osrednjeslovenske regije 2018-2022, 

Vabi na usposabljanje » Vpliv digitalnega marketinga za poslovanje mikro podjetij ».  

 Na usposabljanju podjetniki pridobijo  nova znanja o načinu izvajanja digitalnega marketinga, ki je zakonsko skladen (GDPR) in prodajno ter časovno učinkovit. Dotaknili se bodo vprašanj, kako uporabiti digitalni marketing za širjenje trga in generiranje prihodkov.

Potekala bo praktična delavnica (2. del)  o digitalnem marketingu in socialnih omrežjih:

·         Spletna stran in predstavitev (pristajalna stran, B2B ali B2C, design prodajnega teksta)

·         Segmentirane ciljne publike (praktični del: oblikovanje "avatarja")

·         Tehnična ureditev GDPR (praktični del: klavzule, zbiranje kontaktov...)

Socialna omrežja in Facebook (praktični del: izdelava objav in oglasov)

·         Facebook kampanje - praktični nasveti in triki za boljši doseg

·         Affiliate marketing in sklepanje partnerstev za boljši doseg (članki, deljenje, Kickstarter,…)

·         Drugi oglaševalski kanali, na katere radi pozabimo!

·         Pasivni prihodki preko spleta 

 

Prvi del bo potekal: 12.11.2018, pričetek ob 9. uri, drugi del pa v ponedeljek 19.11.2018, prav tako ob 9. uri. Predvideni zaključek delavnice ob 14. uri.

Delavnici bosta potekali na sedežu GZS, Dimičeva 13, Ljubljana.

Delavnico bodo izvajali; Tanja Djokič, pravno področje, Matjaž Štamulak, finančno področje, Tamara Turk, poslovna informatika in digitalni marketing.

Delavnica je brezplačna.

Prijave sprejemamo do zapolnitve mest email irena.tonin@gzs.si

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj

Fotogalerija









b i u citat


CAPTCHA slika
Prosimo prepišite varnostno kodo s slike:
Komentiraj