Gospodarska Zbornica Slovenije | Arhiv: Kvalificirana digitalna potrdila
GZS

Arhiv: Kvalificirana digitalna potrdila

Hitro in enostavno poslovanje z državnimi organi se lahko uredi s pomočjo kvalificiranega digitalnega potrdila. Z elektronskim poslovanjem, torej z individualnim elektronskim podpisom se izkaže identiteta posameznika, obenem pa se jamči za vsebino.

Najbolj pogosto digitalno (brezplačno za fizične osebe, tudi s.p.) potrdilo je Sigen-ca, katere izdajatelj je Ministrstvo za javno upravo. Fizične osebe oddajo vlogo na Upravnih enotah, pristojni organ za pravne osebe pa je FURS (proti plačilu).

SigenCa se prevzame v 5 korakih:

-          Vnos kode za prevzem (referenčna številka + avtorizacijska koda)

-          Izdelava digitalnega potrdila

-          Shranjevanje v datoteko

-          Uvoz shranjene datoteke v brskalnik

-          Varno shranjevanje datoteke z geslom

Priporoča se, da se digitalnih potrdil ne prevzema s pametnim telefonom ali tablico, saj bo uporaba omejena. Poleg tega pa ne bo možno izvoziti in uporabljati potrdila v drugih brskalnikih. 

Poleg Sigen-ce so še sledeči ponudniki kvalificiranih potrdil:

-          PoštarCa – izdajatelj Pošta Slovenije d.o.o.

-          AC NLB – izdajatelj Nova Ljubljanska banka d.d.

-          Halcom Ca – izdajatelj Halcom d.d.

 Veljavnost digitalnih potrdil je 5 let.

Več o digitalnih potrdil ter vlogah pa si lahko preberete:

https://edavki.durs.si/EdavkiPortal/OpenPortal/pages/registration/digicertrequest.aspx

  

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska Unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj


Fotogalerija









b i u citat


CAPTCHA slika
Prosimo prepišite varnostno kodo s slike:
Komentiraj