Gospodarska Zbornica Slovenije | Kaj je celostna grafična podoba (CGP)?
GZS

Kaj je celostna grafična podoba (CGP)?


Celostna grafična podoba (CGP) predstavlja temeljni vizualni sistem podjetja, ki zajema vse vidike vizualne komunikacije, od logotipa, barvne sheme, tipografije do uporabe slik in oblikovanja promocijskega materiala. V današnji dobi nasičenega trga in intenzivne konkurence je razvoj močne in prepoznavne celostne podobe ključnega pomena za uspešnost in prepoznavnost podjetja. V nadaljevanju bomo razložili, zakaj je celostna podoba pomembna, kaj mora vključevati, pomen barv, sporočilnost CGP ter vlogo in pomen slogana v podjetju.

Pomembnost celostne podobe

Celostna podoba je kot vizualni jezik podjetja, ki komunicira njegove vrednote, vizijo in profesionalnost. Omogoča, da se podjetje učinkovito razlikuje od konkurence, ustvarja prepoznavnost blagovne znamke ter gradi zaupanje in lojalnost med strankami. Povečuje se vrednost v očeh potrošnikov!

Ključni elementi celostne podobe

 Celostna podoba mora vključevati:

Logotip:

Srce in duša blagovne znamke, ki mora biti preprost, prepoznaven in prilagodljiv za uporabo v različnih medijih.

Barvna shema:

Barve močno vplivajo na čustva in percepcijo znamke. Izbrana barvna paleta mora odražati vrednote in osebnost podjetja.

Tipografija:

Skrbno izbrana pisava prispeva k enotnosti in profesionalnosti komunikacij.

Slikovni material:

Fotografije in grafike, ki so usklajene s stilom in vrednotami podjetja, krepijo vizualno sporočilnost.

Oblikovanje promocijskega materiala:

Vizitke, brošure, spletna stran in drugi promocijski materiali morajo biti oblikovani v skladu z določenimi smernicami CGP.

Pomen barv v CGP

Barve igrajo ključno vlogo pri oblikovanju čustvene povezave s potrošniki. Različne barve lahko inducirajo različne občutke in asociacije, zato je izbira pravilne barvne palete bistvena za sporočanje pravega tonusa in vrednot podjetja.

Na primer, modra barva pogosto sporoča zaupanje in zanesljivost, medtem ko rdeča lahko spodbudi občutek strasti in energije.

Sporočilnost CGP

Celostna grafična podoba ni le sklop vizualnih elementov, temveč orodje za komuniciranje identitete.CGP sporoča, kdo ste kot blagovna znamka, kaj predstavljate in kaj lahko stranke pričakujejo od vaših izdelkov ali storitev. Močna in dosledna celostna podoba ustvarja občutek zaupanja in verodostojnosti.

Slogan v podjetju

Slogan je kratka, zapomnljiva fraza, ki povzema vrednote podjetja. Pravilno oblikovan slogan lahko močno prispeva k prepoznavnosti blagovne znamke in lojalnosti strank. Slogan služi kot most med podjetjem in njegovimi strankami, saj povzema obljubo blagovne znamke.

 

Podjetniška svetovalka

Irena Tonin


Fotogalerija