Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
Večji investicijski projekti so za gradbince vselej zelo zanimivi. Poleg drugega tira in tretje razvojne osi je pričakovati, da bodo v širitev svojih poslovnih zmogljivosti vlagali tudi gospodarstveniki.
Podjetje Pomgrad se tudi letos sooča z velikim povpraševanjem po gradbenih storitvah, zato bodo zaposlili od 30 do 40 ljudi, predvsem na področju gradbene operative. Da primernega kadra ni, ugotavljajo tudi agencije za zaposlovanje.
Pri potrošnikih je opaziti povečano potrošnjo in kreditiranje, so pa zato podjetja še vedno bolj previdna.
Kljub nekoliko nižji napovedi za svetovno in evropsko gospodarsko rast v letu 2019 ocenjujemo, da bo rast na trgih Jugovzhodne Evrope ostala nadpovprečna.
Tveganja glede prihodnjih gospodarskih obetov so se sicer povečala (italijanske javne finance, trgovinske vojne, ekonomski nacionalizem, brexit), a se bo nekoliko počasnejša rast v območju evra nadaljevala.
Bolj dinamični trgovinski tokovi zahtevajo izobražene kadre ter veliko vlaganja v optimizacijo delovnih procesov.
Razvoj tovornih vozil mogoče navzven ni viden, a se vedno bolj napredne tehnologije vseskozi implementirajo v nove modele na trgu.
Špica in ZZI sta razvila LogChain rešitev, s katero sta olajšala delo tudi največjemu logističnemu centru v Sloveniji.
Dimitrij Zadel, predsednik uprave Luke Koper, pravi, da družba nujno potrebuje dodatne površine oziroma dodatne skladiščne kapacitete, da bi lahko učinkovito odgovarjala na potrebe strank. Že kmalu bi namreč lahko povečali letno kapaciteto terminala na 1,5 milijona TEU.