Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
Splošna uredba o varstvu podatkov – GDPR, ki se 25. maja 2018 prične neposredno uporabljati v vseh državah članicah EU, postavlja na glavo dosedanje prakse, ki smo jih vajeni v marketingu in prodaji. V gospodarstvu so brez dvoma najbolj pereča tema bistveno strožji pogoji za veljavnost privolitve za obdelavo osebnih podatkov, ki jih zahteva GDPR. Vsi imamo v CRM, MailChimpu, različnih spletnih aplikacijah in registrih številne zbirke osebnih podatkov, ki smo jih ustvarili v preteklem poslovanju. Veliko nas je članov različnih klubov zvestobe ali pa sodelujemo v nagradnih igrah … Te dni si zato mnogi zastavljajo naslednja vprašanja: Potrebujemo privolitve za obdelavo osebnih podatkov uporabnikov naših storitev? So obstoječe privolitve, ki jih že imamo veljavne ali potrebujemo nove? Na kaj vse moramo biti pozorni pri pridobivanju privolitev? Celotni članek dostopen na tej povezavi!