V sodelovanju z GZS in Savinjsko Šaleško gospodarsko zbornico organiziramo individualna posvetovanja za podjetja na temo
»TRŽENJE INOVACIJ PREKO MEDIJEV«
KDAJ? v četrtek, 22. avgusta 2013 od 9.00 ure dalje
KJE? prostori SŠGZ, Rudarska 6A, Velenje
O vsebini:
Mediji so pogosto ključni elementi pri oblikovanju prepoznavne podobe podjetja, blagovne znamke in tudi posamezne inovacije. Lahko jih uporabimo kot »promocijske strateške partnerje«. Vprašanje je, kako lahko podjetje z omejenimi resursi za promocijo sodeluje z mediji tako, da jih vključi v strateško vsebinsko, ne le oglasno promocijo inovacij.
Na ta in podobna vprašanja vam bomo odgovorili na posvetovanjih.
Posvetovanja bo vodil g. Goran Novković, svetovalec generalnega direktorja GZS, ki ima preko 20 let izkušenj v medijih, poslovnih, uredniških in novinarskih funkcijah.
Posvetovanja so namenjena podjetjem:
- ki imajo razvite inovacije do vsaj pilotne faze - ki inovacije že tržijo, želijo pa še povečati prepoznavnost inovacije.
Za posvete bo na voljo 5 enournih terminov.
Zainteresirana podjetja vabimo, da se prijavite s priloženo prijavnico. K posvetovanju bodo povabljena le podjetja, ki izpolnjujejo zgornja kriterija. O končnem izboru vas bomo pravočasno obvestili in vam posredovali navodila za pripravo na posvetovanja.
Dodatne informacije:
Simona Rataj, GZS Tel. 01 58 98 139 simona.rataj@gzs.si
Posvetovanja bodo organizirana v okviru projekta INO 2013-2014. Aktivnost deloma sofinancira Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.
PRIJAVNICA (vsi elementi prijavnice so obvezni)
Matična številka podjetja
Ime podjetja
Naslov
Kraj in pošta
Spletna stran podjetja:
Kontaktna oseba
Funkcija v podjetju
Telefon:
E-naslov
Opis dejavnosti podjetja
Kratka predstavitev inovacije
Problem
Na kratko: opišite problem, ki ga inovacija rešuje
Predlagana rešitev
Na kateri stopnji je inovacija
Delujoč pilot Inovacija ja na trgu Inovacija je v fazi ideje / testiranja
Zakaj menite, da je ta inovacija lahko tržno zanima?
Trg (atraktivnost inovacije)
-B2C (za končne potrošnike): -B2B (za kupce-podjetja): -kolikšen je potencial vrednosti B2B in B2C:
Ali je inovacija lahko temelj za sodelovanje v verigah,
kjer nastopajo svetovno /regionalno znani podjetji? Katera podjetja so to?
Reference podjetja
Seznam doslej tržno uspešnih inovacij
Vašo prijavo pričakujemo najkasneje do 19.8.2013 na naslovu tatjana.kupnik@gzs.si
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.