Koroška gospodarska zbornica

Novice


Arhiv: Trženje inovacij preko medijev, 22. avgust 2013, Velenje

 

V sodelovanju z GZS in Savinjsko Šaleško gospodarsko zbornico
organiziramo
individualna posvetovanja za podjetja
na temo

»TRŽENJE INOVACIJ PREKO MEDIJEV«

KDAJ? v četrtek, 22. avgusta 2013 od 9.00 ure dalje

KJE? prostori SŠGZ, Rudarska 6A, Velenje

O vsebini:

Mediji so pogosto ključni elementi pri oblikovanju prepoznavne podobe podjetja, blagovne znamke in tudi posamezne inovacije. Lahko jih uporabimo kot »promocijske strateške partnerje«. Vprašanje je, kako lahko podjetje z omejenimi resursi za promocijo sodeluje z mediji tako, da jih vključi v strateško vsebinsko, ne le oglasno promocijo inovacij.

Na ta in podobna vprašanja vam bomo odgovorili na posvetovanjih.

Posvetovanja bo vodil g. Goran Novković, svetovalec generalnega direktorja GZS, ki ima preko 20 let izkušenj v medijih, poslovnih, uredniških in novinarskih funkcijah.

Posvetovanja so namenjena podjetjem:

- ki imajo razvite inovacije do vsaj pilotne faze
- ki inovacije že tržijo, želijo pa še povečati prepoznavnost inovacije.

Za posvete bo na voljo 5 enournih terminov.

Zainteresirana podjetja vabimo, da se prijavite s priloženo prijavnico. K posvetovanju bodo povabljena le podjetja, ki izpolnjujejo zgornja kriterija. O končnem izboru vas bomo pravočasno obvestili in vam posredovali navodila za pripravo na posvetovanja.

Dodatne informacije:

Simona Rataj, GZS
Tel. 01 58 98 139
simona.rataj@gzs.si

Posvetovanja bodo organizirana v okviru projekta INO 2013-2014. Aktivnost deloma sofinancira Ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo.


 

PRIJAVNICA (vsi elementi prijavnice so obvezni)

 

Matična številka podjetja

 

Ime podjetja

 

Naslov

 

Kraj in pošta

 

Spletna stran podjetja:

 

Kontaktna oseba

 

Funkcija v podjetju

 

Telefon:

 

E-naslov

 

Opis dejavnosti podjetja

 

Kratka predstavitev inovacije

 
 

Problem

Na kratko: opišite problem, ki ga inovacija rešuje

Predlagana rešitev

 

Na kateri stopnji je inovacija

Delujoč pilot
Inovacija ja na trgu
Inovacija je v fazi ideje / testiranja

Zakaj menite, da je ta inovacija lahko tržno zanima?

 

Trg (atraktivnost inovacije)

-B2C (za končne potrošnike):
-B2B (za kupce-podjetja):
-kolikšen je potencial vrednosti B2B in B2C:

Ali je inovacija lahko temelj za sodelovanje v verigah,

kjer nastopajo svetovno /regionalno znani podjetji?
Katera podjetja so to?

Reference podjetja

Seznam doslej tržno uspešnih inovacij

 

Vašo prijavo pričakujemo najkasneje do 19.8.2013 na naslovu
tatjana.kupnik@gzs.si

 

 

 

 

 

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.