Koroška gospodarska zbornica

Novice


Koroški karierni sejem

V torek 24.9.2024 od 8.00 do 18.00 v dvorani Špic D v Dravogradu, v tem času bodo sejem obiskali učenci osnovnih in srednjih šol, brezposelni in študenti, v odmoru okoli 14 ure, sledi pogostitev in mreženje vseh razstavljavcev. V zaključku pa načrtujemo zelo zanimivo okroglo mizo. Skupaj pričakujemo preko 1400 obiskovalcev.

Podelili priznanja najboljšim koroškim inovacijam v 2024

Za koroško gospodarstvo vsekakor eden najpomembnejših dnevov v letu, podelitev priznanj najboljšim koroškim inovatorjem. V okviru razpisa za najboljše inovacije Koroške, katerega rdeča nit in slogan je ”Izbrali smo trajnost” smo na Koroški gospodarski zbornici prejeli 20 inovacijskih predlogov. Komisija za inovacije, v sestavi: predsednik Matjaž Aberšek, ter člani Zoran Zajamšek, Simon Smolak, Jože Apat in Sandi Markon, je inovacijske predloge ocenila. Skupaj je pri inovacijah sodelovalo več kot 130 inovatorjev.

9. kongres podjetništva

Ne zamudite edinstvene priložnosti za mreženje, izmenjavo znanj in izkušenj z uspešnimi podjetniki. Pridružite se nam v odličnem okolju Avditorija Portorož.

Razpis GZS za najboljše inovacije Koroške je odprt

Vrhunske strategije prepričevanja (moč pogajanja) ali Kako prepričati prepričanega

Delavnica temelji na osnovi psihologije prodaje, tehnikah vrhunskega prepričevanja ter prodajnih strategij in uspešnega vzpostavljanja odnosa s stranko ter uporabi hipnotičnih vzorcev pri komunikaciji.

Kako pridobiti in zadržati kupce (obdržati osebni kontakt v času digitalizacije)

Vstopamo v čas, kjer se spreminja način, kako pridobivamo in ohranjamo kupce. Digitalizacija je prinesla številne izzive, a hkrati tudi neprecenljive priložnosti za gradnjo trdnih odnosov s strankami. Naša delavnica, z naslovom "Kako pridobiti in zadržati kupce (obdržati osebni kontakt v času digitalizacije)", je zasnovana tako, da vas opremi s ključnimi znanji in strategijami za uspešno navigacijo skozi to spremenljivo krajino. Skupno za B2B in B2C je, da digitalizacija omogoča podjetjem, da so bolj agilna, odzivna in usmerjena v stranke. Podjetja, ki uspešno integrirajo digitalne strategije v svoje prodajne procese, bodo bolje opremljena za soočanje z nenehno spreminjajočimi se tržnimi zahtevami in bodo lažje izkoristila priložnosti, ki jih prinaša digitalna doba.

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.