Koroška gospodarska zbornica

Novice


Koroški karierni sejem

V torek 24.9.2024 od 8.00 do 18.00 v dvorani Špic D v Dravogradu, v tem času bodo sejem obiskali učenci osnovnih in srednjih šol, brezposelni in študenti, v odmoru okoli 14 ure, sledi pogostitev in mreženje vseh razstavljavcev. V zaključku pa načrtujemo zelo zanimivo okroglo mizo. Skupaj pričakujemo preko 1400 obiskovalcev.

Podelili priznanja najboljšim koroškim inovacijam v 2024

Za koroško gospodarstvo vsekakor eden najpomembnejših dnevov v letu, podelitev priznanj najboljšim koroškim inovatorjem. V okviru razpisa za najboljše inovacije Koroške, katerega rdeča nit in slogan je ”Izbrali smo trajnost” smo na Koroški gospodarski zbornici prejeli 20 inovacijskih predlogov. Komisija za inovacije, v sestavi: predsednik Matjaž Aberšek, ter člani Zoran Zajamšek, Simon Smolak, Jože Apat in Sandi Markon, je inovacijske predloge ocenila. Skupaj je pri inovacijah sodelovalo več kot 130 inovatorjev.

Arhiv: 9. kongres podjetništva

Ne zamudite edinstvene priložnosti za mreženje, izmenjavo znanj in izkušenj z uspešnimi podjetniki. Pridružite se nam v odličnem okolju Avditorija Portorož.

Arhiv: Vrhunske strategije prepričevanja (moč pogajanja) ali Kako prepričati prepričanega

Delavnica temelji na osnovi psihologije prodaje, tehnikah vrhunskega prepričevanja ter prodajnih strategij in uspešnega vzpostavljanja odnosa s stranko ter uporabi hipnotičnih vzorcev pri komunikaciji.

Arhiv: Kako pridobiti in zadržati kupce (obdržati osebni kontakt v času digitalizacije)

Vstopamo v čas, kjer se spreminja način, kako pridobivamo in ohranjamo kupce. Digitalizacija je prinesla številne izzive, a hkrati tudi neprecenljive priložnosti za gradnjo trdnih odnosov s strankami. Naša delavnica, z naslovom "Kako pridobiti in zadržati kupce (obdržati osebni kontakt v času digitalizacije)", je zasnovana tako, da vas opremi s ključnimi znanji in strategijami za uspešno navigacijo skozi to spremenljivo krajino. Skupno za B2B in B2C je, da digitalizacija omogoča podjetjem, da so bolj agilna, odzivna in usmerjena v stranke. Podjetja, ki uspešno integrirajo digitalne strategije v svoje prodajne procese, bodo bolje opremljena za soočanje z nenehno spreminjajočimi se tržnimi zahtevami in bodo lažje izkoristila priložnosti, ki jih prinaša digitalna doba.

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.