Koroška gospodarska zbornica

Novice


Arhiv: Delavnica Kako uspešno razviti svetovalne veščine za računovodje, Dravograd, 17. maj 2012

Ugodnosti za člane GZS

 
  Popust za člane GZS

 

Prvo trimesečje je najbolj naporno obdobje za računovodje, zato je prav, da sedaj naredite nekaj zase. Nadgradnja znanja je vedno dobra naložba.

KAKO USPEŠNO RAZVITI SVETOVALNE VEŠČINE ZA RAČUNOVODJE ?

Preprosto, pridite na našo enodnevno delavnico, skreirano le za računovodje. Delavnica je dokazano zelo uspešna, nastala je zaradi pozitivnih izkušenj, ki so pokazale, da smo na teh področjih lahko zelo koristni. Svetovanje (in prodajo) bomo predstavili iz drugega zornega kota in na tak način, da jo boste doživljali veliko bolj sproščeno in zanimivo. Spoznali boste najboljše pristope in tehnike, postavili odlične temelje in zato dvignili uspešnost ter samozavest v stikih s strankami.

S praktičnim delom in primeri bomo dali konkretne rešitve in nasvete:

  • Pripravili vas bomo in izboljšali vašo predstavitev ter svetovalno prodajne veščine
  • Spoznali bomo odlične, strukturirane in logično zgrajene predstavitve storitev
  • Pripravili vas bomo na suvereno in sproščeno vodenje telefonskih klicev
  • Spoznali bomo učinkovite tehnike in spretnosti reševanja ugovorov - da bi tako rešili
    marsikateri sicer izgubljeni pogovor.

VSEBINA:

Najpomembnejši vplivi na rezultat

  • Trenutki resnice
  • Gradnja blagovne znamke in kaj lahko sam pripomorem
  • Posebnosti, prednosti in uporabnost svetovalno prodajnega jezika
  • Kaj je potrebno za uspeh v predstavitvah, svetovanju in javnem nastopanju?

Predstavitev prednosti računovodskih storitev

  • Kako predstavljati storitve – posebnosti predstavljanja in prodaje storitev
  • 12 - naših prednosti in koristi ter usmerjanje pozornosti nanje
  • Lastnosti, prednosti in koristi kot temelj uspešne in kupcu razumljive predstavitve - strukturirana prodajna predstavitev
  • Stopnje v predstavitvah storitev
  • Predstavitev cene in kako jo ubraniti

Komunikacijske spretnosti v predstavitvah in svetovanju

  • Komunikacijski kanali
  • Kaj se lahko naučimo iz neverbalne komunikacije in odličen nasvet - copying
  • Aktivno poslušanje kot temelj za gradnjo odnosov in odkritje strankinih potreb

Učinkovita uporaba telefona v procesu svetovanja in stikov s strankami

  • Telefon kot naša pomoč - prijatelj in ne kazen
  • Struktura in vodenje pogovora
  • Glavni razlog za klic in kako vzbuditi zanimanje preko telefona
  • Telefonska skripta (kot koristen pripomoček) in cilji telefonskega pogovora

Reševanje ugovorov, nezainteresiranosti in skrbi strank

  • Kaj so ugovori in zakaj je tako pomembno – dobro, da jih znamo rešiti
  • Tehnike reševanja ugovorov
  • Kako nezadovoljstva spremeniti v priložnosti 
  • Reševanje 10 – ih najtežjih ugovorov (s katerimi se srečujete) in rešitve zanje.

     

    Pripravili bomo pripomočke, ki vam bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist.

    POTEK DELAVNICE:

    Delavnica je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovana za aktivno sodelovanje udeležencev. Znanje se pridobiva skozi zanimive lastne aktivnosti, praktične primere ter igre vlog - treninga ter razvoja veščin. Delavnice potekajo v pozitivnem in sproščenem vzdušju.

    IZOBRAŽEVANJE JE NAMENJENO:

    Računovodjem, direktorjem, vodjem in knjigovodjem, referentom za obračun plač in kadrovskim delavcem, oziroma vsem, ki imajo vsakodnevne poslovne stike.

    DATUM IN KRAJ IZVEDBE:

    Celodnevna delavnica ( polnih 8 ur ) bo v četrtek, 17. maja 2012 od 8.30 ure dalje v predavalnici GZS Območne zbornice Koroška, Koroška 47 v Dravogradu.

    PREDAVATELJ:

    Delavnico bo vodil Samo Zupanc, direktor-trener iz organizacije Intelekt Maksimus. Na področju izobraževanja deluje že osem let, je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah, v tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 400 delavnic. Predavatelj z bogatimi izkušnjami s področja prodaje vam bo z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik odgovoril na vsa vaša vprašanja.

    KOTIZACIJA IN PRIJAVE:
    Kotizacija za celodnevno delavnico je zelo ugodna, za člane GZS Območne zbornice Koroška znaša 139 EUR + DDV na udeleženca, za nečlane 209 EUR + DDV in vključuje udeležbo, gradivo in pogostitev z napitki. Kotizacijo je potrebno nakazati pred pričetkom seminarja na poslovni račun GZS številka 02924-0017841495, sklic 3010 + matična številka podjetja.

    Prijave sprejemamo do 14.5.2012 do 15.00 ure na e-naslov oz.koroska@gzs.si, do istega dneva tudi odjave, sicer se kotizacija zaračuna v celoti oziroma je ne vračamo.

    Število mest je omejeno, pohitite s prijavo!

    VLJUDNO VABLJENI!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Pripeti dokumenti

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.