KLJUČNE NOVODOBNE KOMPETENCE VODILNIH IN ZAPOSLENIH
Kompetence so tiste lastnosti oz. značilnosti posameznika, ki mu omogočajo, da uspešno izvaja delovne naloge in rešuje izzive na določenem delovnem mestu. Današnje stresno okolje od nas zahteva mirnost in zbranost, kljub neštetim zunanjim interakcijami, ki jih imamo z okoljem. Za managerje je trenutno največji izziv vzpostavljanje in ohranjanje odnosov med zaposlenimi.
Večina odhodov ni povezanih s prenizko plačo, temveč je povezano z nezadovoljstvom s komunikacijo od zgoraj navzdol, slabo povezanostjo med sodelavci in pomanjkanjem čustvenih in socialnih kompetenc, ki so ključne kompetence, ki jih je potrebno razviti, če želimo imeti zdrave in uspešne kolektive!
Do sedaj ste se morda lotili reševati težave tako, da ste situacijo mirili, vendar dokler se ne reši pravi vzrok, tudi posledica slabih odnosov ne bo izginila. Vzrok za veliko težav v odnosih, ki se nam dogajajo, je čustvena občutljivost in izhaja na nezavedni ravni iz slabe samopodobe. Srčne čustvene težave imamo vsi in gredo iz roda v rod. Problem pa je:
Vzroki za težave so na obeh straneh: bodisi, da izrablja vodja svoj položaj in postane samovoljen, bodisi, da je zaposleni osebnostno premalo samozavesten, ter se umakne v ponižnost. V medsebojne odnose je pomembno in vredno vlagati, saj lahko z malo truda prihranimo veliko finančnih sredstev. V zaposlenih je potrebno prebuditi pozitivna čustva, da se jim poveča delovni motiv.
Na delavnici predavateljica udeležencem razkrije način, kako probleme in konflikte v odnosih spreobrniti v priložnosti za svojo osebno in poslovno rast. Njena ambicija je naučiti ljudi, da sprejmejo polno odgovornost za svoje misli, občutenja in dejanja. Udeleženci se naučijo upravljati svoje čustvene odzive in reševati konflikte za korist usklajenega delovanja kolektiva.
Florence Maria Bratuž se osredotoča na inspirativno vodstvo in organizacijsko kulturo, ki temelji na njenih 25-letnih izkušnjah v avtomobilski industriji. V svoji karieri je začela kot prodajna svetovalka in nadaljevala na vodstvenih pozicijah na naslednjih področjih: prodaja, področno vodenje poslovalnic uvoznika, upravljanje z odnosi s strankami, skrb za zadovoljstvo kupcev, organizacija izobraževanj. Te izkušnje so jo pripeljale do vloge predavatelja, motivacijskega trenerja, coacha in kriznega managerja za boljše medosebne odnose zaposlenih.
Deluje kot Inspirational in Emotional Coach, ki vzpostavi dobre odnose med zaposlenimi in ima licenco Profiles International za svetovalca razvoja potenciala v zaposlenih.
Kot krizni manager pomaga postaviti podjetju pravo poslanstvo, ki v zaposlenih prebudi duha. Preko zgodbe vzpostavi motivacijske vzvode z namenom prebujanja notranje motivacije do dela, ki ga opravljajo. Velik poudarek daje na razumevanju različnosti. Zaposleni se naučijo upravljati svoje čustvene odzive in reševati konflikte za korist usklajenega delovanja kolektiva za skupni cilj.
Četrtek, 14. september 2017 od 9.00 do 11.00 ure v prostorih GZS Območne zbornice Koroška, Koroška 47 v Dravogradu.
Kotizacijo vplačajte pred pričetkom seminarja na poslovni račun Gospodarske zbornice Slovenije številka SI56 0292 4001 7841 495, sklic 00 3010 + matična številka podjetja.
Prijave sprejemamo do 12.9.2017 do 12.00 ure na e-naslov oz.koroska@gzs.si, do istega dneva tudi odjave, sicer se kotizacija zaračuna v celoti oziroma je ne vračamo. Vabimo vas, da se nam pridružite!
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.