Koroška gospodarska zbornica

Novice


Arhiv: Učinkovite prodajne spretnosti in tehnike, Dravograd, 17.10.2017

 

Praktična delavnica razvoja prodajnih veščin

»UČINKOVITE PRODAJNE SPRETNOSTI IN TEHNIKE«

Po izkušnjah se na področju prodaje in stikov s strankami vedno skrivajo rezerve in možnosti za dodaten uspeh.

Zato vas vabimo na zanimivo, koristno in v praktično uporabnost usmerjeno delavnico, ki omogoča kakovosten izkoristek potencialov.  V vsakdanji delovni rutini večkrat reagiramo oz. delujemo na običajen način, zato je »osvežitev« z nadgradnjo veščin in uporabo novih idej/rešitev lahko zelo koristna. Odprli bomo nove poglede, osvajali bomo najboljše pristope in kakovostne tehnike. V praktičnem delu bomo nadgrajevali spretnosti in znanja. Delali bomo na konkretnih primerih.

Delavnica je primerna za vse, ki prodajajo, so povezani s prodajo ali skrbijo za ključne stranke.
Namen je omogočiti še večji uspeh, nadgraditi veščine in znanja, razviti spretnosti ter osvojiti nove tehnike. 

Napredek in še večja uspešnost na teh področjih vedno zadovoljujeta. Veseli smo ko smo še spretnejši in imamo boljše rešitve za vsakdanje prodajne situacije. Veliko je pomembnih detajlov, ki jih lahko izboljšamo. Zato bo zanimivo, koristno in zato bomo dvignili uspešnost ter samozavest v prodajnih aktivnostih. 

VSEBINA: 

Posebnosti prodaje in najpomembnejši vplivi na rezultat prodaje 

  • Trenutki resnice in preseganje pričakovanj strank
  • Odlični nasveti: kaj je res pomembno in potrebno za uspeh v prodaji in svetovanju
  • Kako v pozitivnem doseči: zlesti »kupcu pod kožo«
  • Odnosi so v prodaji zelo pomembni: spretnosti in tehnike gradnje odnosov ter zaupanja
  • Naredimo razliko: aktivno poslušanje kot temelj za spoznavanje strankinih želja/potreb
  • Razlika med odličnim in povprečnim prodajalcem
  • Izkoristimo priložnosti – pomembni trenutki v prodajnem procesu
  • Priporočene in učinkovite aktivnosti/navade prodajalcev in kje so večkrat še rezerve 

Nadgradnja veščin: Odlična predstavitev izdelkov/storitev - strukturirana predstavitev naših prednosti

  • Svetovalno prodajni jezik, njegova usmerjenost, posebnosti in prednosti 
  • Kako predstaviti sebe in podjetje, izdelke/storitve - posebnosti predstavljanja in prodaje
  • 10 – naših prednosti in usmerjenost prodajnega jezika
  • Lastnosti, prednosti in koristi kot temelj uspešne in kupcu razumljive predstavitve - strukturirana prodajna predstavitev
  • Priprava: naše »močne točke/kakovosti« in s čim bomo motivirali stranko
  • Predstavitev cene in kako jo ubraniti 

Odličen in velikokrat uporaben način prodaje: marketing izkušenj

  • Logičnost marketinga izkušenj, katerega učinkovitost in široko uporabnost hitro dojamemo
  • Dobitna primerjava: stare potrošnikove izkušnje in kaj naši novi izdelki naredijo bolje, omogočajo, prednosti/koristi …
  • Nadgradnja veščin: odlični praktični primeri in uporabnost v praksi 

Učinkovita uporaba telefona v procesu skrbi za stranke in prodajo

  • Jasna struktura in vodenje pogovora ter odlični primeri/rešitve, ki povečajo uspešnost
  • Glavni razlog za klic in kako vzbuditi zanimanje preko telefona
  • Delo na primerih - možnost izbire: 1. Prvi klic strankam 2. Klici po ponudbah 3. Sprejem klicev
  • Telefonska skripta in cilji telefonskega pogovora 

Izboljševanje situacij v stikih s strankami: reševanje ugovorov/nezainteresiranosti/nezadovoljstev/skrbi strank

  • Razvoj in osvojitev pozitivnega pogleda in procesa rešitev kot temelja za uspeh v prihodnosti
  • Nezadovoljstva so v resnici priložnosti - kako jih preobrniti
  • Tehnike reševanja ugovorov/nezadovoljstev/skrbi strank
  • Zanimive in kreativne rešitve, ki dajo nov zagon reševanjem situacij 
  • Reševanje 10 – ih vaših najtežjih ugovorov in rešitve zanje  

Pripravili bomo pripomočke, ki bodo pri vsakdanjem delu v konkretno pomoč in korist. Praktično uporabno znanje, bo predstavljeno na sproščen in zanimiv način. 

DELAVNICA: 
je zanimivo, predvsem pa praktično naravnano izobraževanje, ki je zasnovano na aktivnem sodelovanju udeležencev. Sestoji se iz interaktivnih prezentacij, praktičnih nalog, treninga ter razvoja veščin. 
CILJNA SKUPINA:
Delavnica je namenjena vsem, ki so v stiku s strankami/kupci, zaposlenim v prodaji, samostojnim podjetnikom ter vsem, ki delajo v prodaji izdelkov/storitev...

 

TRAJANJE: 



Enodnevna delavnica (polnih 6 ur)

 
IZVAJALEC: 

Delavnico bo vodil g. Samo Zupanc, direktor-trener iz organizacije Intelekt Maksimus. Gospod Samo Zupanc po izobrazbi Specialist managementa, je priznan strokovnjak širokega znanja in odličnega občutka za delo z ljudmi. Vedno motivira in v pozitivnem prenaša nove poglede/znanja. Na področju izobraževanja deluje že trinajst let in je treniran ter certificiran po zahtevnih mednarodnih »Train the trainer« metodah. Delavnice in treninge prodaje izvaja v širšem slovenskem okolju ter sodeluje tudi z mednarodnimi podjetji. V tem času je uspešno vodil in zaključil več kot 480 delavnic.
Z bogatimi izkušnjami s področja prodaje iz vsakodnevne prakse in z konkretnimi rešitvami vsakodnevnih problematik, vam bo na g. Zupanc na delavnici odgovoril na vsa vaša vprašanja. Za več o načinu dela na delavnicah vabljeni na: www.intelektm.com. 

KRAJ IN ČAS:

Torek, 17. oktober 2017 od 9.00 do 15.00 ure 
v prostorih GZS Območne zbornice Koroška, Koroška 47 v Dravogradu.

 KOTIZACIJA:
  • člani GZS Območne zbornice Koroška: 90,00 € + DDV na udeleženca, plačilo  109,80 €.
  • nečlani:  130,00 € + DDV na udeleženca,  plačilo 158,60 €. 

Kotizacijo vplačajte pred pričetkom seminarja na poslovni račun Gospodarske zbornice Slovenije  številka SI56 0292 4001 7841 495, sklic 00 3010 + matična številka podjetja.

 PRIJAVE:

Prijave sprejemamo do 13.10.2017 do 12.00 ure na e-naslov oz.koroska@gzs.si, do istega dneva tudi odjave, sicer se kotizacija zaračuna v celoti oziroma je ne vračamo.


Vabimo vas, da se nam pridružite!


Pripete datoteke

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.