Koroška gospodarska zbornica
GZS Koroška gospodarska zbornica in podjetje SolutionHUB, središče digitalizacijskih rešitev, vas vljudno vabita na delavnico
ki jo bosta vodila Matevž Kadak in Matija Geržina iz podjetja FrodX.
Nihče ne mara občutka, da jim nekdo nekaj prodaja. Vaše stranke niso nobena izjema. Naivno je misliti, da se bodo vaši izdelki prodajali sami, vendar to ne pomeni, da je agresiven prodajni pristop najbolj pomemben element za rast vašega poslovanja. Pri naših nakupih se najbolj udobno počutimo, ko razumemo, kaj kupujemo, in se strinjamo, da ponujeni izdelek izpolnjuje naše zahteve. Pri tovrstnih nakupnih procesih morata prodajni in marketinški oddelek komunicirati, navdušiti stranke in vliti zaupanje.
Delavnica je namenjena vsem podjetjem, ki vedo, da je digitalna transformacija pred vrati in želijo narediti prve (ali pa naslednje) korake. Priporočamo, da se delavnice udeležijo vsi, ki so na strateškem in izvedbenem nivoju odgovorni za spremembe na področju trženja. Vabimo vas, da se nam pridružite na interaktivni delavnici za direktorje, vodje marketinga in prodaje ter vse, ki jim je pomembno komuniciranje s strankami in pridobivanje novih potencialnih kupcev, tako v primerih B2B, kot tudi B2C modelov poslovanja.
četrtek, 4. april 2019, od 12.00 do 14.15 ure, predavalnica GZS Koroške gospodarske zbornice, Koroška cesta 47, 2370 Dravograd
12.00 – 12.10
Pozdrav udeležencev in pregled dnevnega reda
12.10 – 12.40
Krajše predavanje:Internet in digitalizacija sta spremenila nakupne navade ljudi. (Matevž Kadak / Matija Geržina) (30 minut)
12.40 – 13.00
Odmor, možnosti za mreženje
13.00 – 13.45
Interaktivna delavnica:Ali poznamo ponudbeno vrednost naših produktov / storitev? V okviru delavnice bomo udeležence vodili skozi pripravoshemeponudbene vrednosti za njihov produkt. Rezultat tega bo oris ponudbene vrednosti njihovega izbranega produkta, kar je osnova za vzpostavitev učinkovite komunikacije s potencialnimi kupci. (Matija Geržina) (45 min)
13.45 – 14:15
Krajše predavanje:Kako vzpostaviti učinkovito komunikacijo na osnovi ponudbene vrednosti za naš produkt? (Matevž Kadak / Matija Geržina) (15minut)
Matevž KADAK, Razvoj poslovanja, FrodX d. o. o.
Matevž v FrodXu svetuje podjetjem, kako lahko s skrbjo za zadovoljstvo in dobro nakupno izkušnjo strank, vplivajo na rast prodaje. Njegov cilj je skrajšati in poenostaviti pot med mnenjem stranke in podjetjem. Znotraj podjetja skrbi, da nove ideje in rešitve pridejo do ušes strank.
Matija GERŽINA, Vodja marketinga in prodaje, FrodX d. o. o.
Matija v FrodXu večino pozornosti nameni temu, da stranke prepoznajo dodano vrednost v FrodXovih inovativnih pristopih na področju trženja. Zaradi svojih preteklih izkušenj v prodaji in marketingu ter vizionarskega pogleda v prihodnost je odličen sogovornik vsem tistim, ki potrebujejo svež pogled na njihov posel, da bo ta dobil novo energijo in bo spet zacvetel.
Kotizacijo vplačajte pred pričetkom seminarja na poslovni račun Gospodarske zbornice Slovenije številka SI56 0292 4001 7841 495, sklic 3010 + matična številka podjetja.
Vabimo vas, da se nam pridružite!
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.