Koroška gospodarska zbornica

Novice


Vrhunske strategije prepričevanja (moč pogajanja) ali Kako prepričati prepričanega

Vrhunske strategije prepričevanja (moč pogajanja) ali Kako prepričati prepričanega

Koroška gospodarska zbornica

Spoštovani,

Vabimo vas na seminar na temo Vrhunske strategije prepričevanja (moč pogajanja) ali Kako prepričati prepričanega, ki bo v četrtek 15.2. ob 8.00 na sedežu Koroške gospodarske zbornice, Koroška cesta 47, Dravograd.

 

Delavnica temelji na osnovi psihologije prodaje, tehnikah vrhunskega prepričevanja ter prodajnih strategij in uspešnega vzpostavljanja odnosa s stranko ter uporabi hipnotičnih vzorcev pri komunikaciji.

Cilji delavnice
Na delavnici se bodo udeleženci naučili psihologije prodaje in kaj so temeljne motivacije posameznikov, da se odločijo za nakup.
Naučili se bodo še vrhunskih instrumentov prepričevanja, pravilnega vodenja in usmerjanja prodajnega procesa, vrhunskih tehnik prepričevanja in predvsem, kako vplivati na stranko ter njeno odločitev za nakup.
Z vsem tem bodo izboljšali svoj prodajni nastop, lažje in bolj samozavestno pristopili k strankam ter suvereno predstavljali svoj produkt. Po treningu bodo bolj uspešno vodili prodajne pogovore, komunicirali s strankami in znali prodajo zaključiti z enim vprašanjem!
Postali bodo mojstri vodenja prodajnega sestanka in s tem postali bolj uspešni in več prodali.

Program

od 8.00 do 15.00


Ozadje psihologije prodaje

  • Zakaj ljudje kupujemo

  • Dva največja motivacijska gumba

  • Izpostavljanje emocionalnega problema

Vrhunski instrumenti prepričevanja

  • Možganska obdelava informacij

  • Možganski tipi ljudi

Skrivnosti ustvarjanja odnosa

  • Brainstorming

  • Kako delujete na druge?

  • Kako drugi delujejo na nas?

  • Faza odnosa

Pridobivanje stranke

  • Faza kontakta

  • Faza pozornosti

  • Zbujanje zanimanja

  • Zanimiva otvoritev

Pravilno ovrednotenje kupca

  • Svet

  • Ključna vprašanja

  • Faza analize

  • Tehnike vprašanj

Skrivnostni učinki prepričevanja

  • Nobene prednosti produkta brez koristi za stranko

  • Negativne in pozitivne besede

  • Čutna govorica

  • Hipnotični govorni vzorci prodaje

Ugovori so povišane možnosti

  • Osnove dela z ugovori

  • Potek

  • Metode

Kako elitni prodajalci zaključujejo

  • Kako elitni prodajalci uporabijo zaključevanje in si ga zagotovijo v prihodnosti

  • Zaključek z enim vprašanjem

  • Povabilo k nakupu

  • Alternativni zaključek

  • Zaključek s strinjanjem

  • Majhen zaključek mimogrede

  • Tehnika čestitanja

Kotizacija:

·         člani Koroške GZ: 150€ + DDV

·         ostali: 250€ + DDV

 

Prijave zbiramo do 9.2.2024 na mail maja.kricej@gzs.si

 

Rok za odjavo v pisni obliki: 

Pri odjavi v pisni obliki do vključno 8. 2. 2024 vam kotizacijo vrnemo v celoti oz. je ne zaračunamo. Po tem datumu se kotizacije ne vrača oz. jo zaračunamo v celoti. Gradivo pa vam v tem primeru pošljemo po pošti. 

 

Za vse informacije smo vam na voljo na tel. številki 041 205 002  ali po mailu koroska.gz@gzs.si. 

S spoštovanjem,

Koroška gospodarska zbornica 

Gospodarska zbornica Slovenije
Koroška gospodarska zbornica

Koroška cesta 47, 2370 Dravograd

m: 031 647 677
e:katja.pokerznik@gzs.si

w:www.gzs.si/koroska_gz


Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.