Novice


Arhiv: Okrogla miza Bomo jutri sploh lahko uživali in ponudili slovenska živila

Bomo jutri sploh lahko uživali in ponudili slovenska živila, GZS, 9. maj 2012

Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij in Društvo za marketing Slovenije sta 9. maja 2012 na GZS organizirali dogodek, namenjen izpostavitvi pomembnosti samooskrbe in odnosu do slovenskih blagovnih znamk v slovenski živilski industriji. Govorili so o sistematičnem spodbujanju, nakupovanju slovenskih živil, o slovenskem poreklu kot vrednoti in dodani vrednosti za potrošnike. Okroglo mizo so naslovili:

»INLAND, HÁZI, DOMESTIC ali DOMAČE?
Bomo jutri sploh še lahko uživali in ponudili slovenska živila?

Rdeča nit okrogle mize je bila pomembnost samooskrbe in odnos do slovenskih blagovnih znamk v slovenski živilski industriji. V uvodu je dr. Maja Makovec Brenčič (DMS in EF) predstavila aktualne podatke iz raziskave Trženjski monitor DMS o razširjenosti samooskrbe med prebivalci Slovenije, o načinih samooskrbe in o odnosu do slovenskih blagovnih znamk, dr. Tatjana Zagorc (ZKŽP) pa je pripravila pregled živilske in kmetijske panogo v številkah. Sodelujoči govorci so iskali odgovor na vprašanja:

    • Kako sistematično spodbuditi nakupovanje slovenskih živil?
    • Kako zavarovati slovensko samooskrbo in s tem prehransko varnost?
    • Kako izkoristiti priložnost, da slovensko poreklo postane vrednota in dodana vrednost za potrošnike?

Kot govorci so na okrogli mizi sodelovali:

  • Maja Makovec Brenčič (predsednica DMS),
  • Martina Bavec (direktorica Direktorata za kmetijstvo, Ministrstvo za kmetijstvo in okolje)
  • Peter Polanič (predsednik uprave Skupina Panvita)
  • Toni Balažič (predsednik uprave Skupina Žito)
  • Anka Miklavič Lipušček (direktorica Mlekarne Planika Kobarid, predsednica upravnega odbora ZKŽP)
  • Mojca Avšič (izvršna direktorica marketinga in razvoja Skupina Mercator).

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.