Spoštovani člani GZS-Zbornice kmetijskih in živilskih podjetij,
kot ste verjetno že opazili smo na GZS-Zbornici kmetijskih in živilskih podjetij z mesecem marcem pričeli s kampanjo #IZBERISLOVENSKO, katere namen je, da preko socialnih omrežij (Facebook, Linkdln) uporabnike redno obveščamo o pomenu slovenskih kmetijskih in živilskih podjetij ter ohranitvi delovanja oskrbnih verig s hrano. V teh izrednih razmerah se je pokazalo, kako pomembno je, da v Sloveniji podpiramo naše kmetijstvo in živilsko industrijo. Pridelovalci in podjetja se trudite, da imamo kakovostno slovensko hrano vsak dan v trgovinah, bolnišnicah, domovih za ostarele, državnih blagovnih rezervah…
Prva faza kampanje je bila namenjena predvsem izpostavitvi posameznih sektorjev v panogi kmetijstva in živilskopredelovalne industrije in izpostavljanju pomena delovanja oskrbnih verig. V tem času smo dosegli 42.000 oseb, 35 objav, 6000 klikov in 1700 všečkov.
Kampanja #IZBERISLOVENSKO po mesecu delovanja stopa v 2. fazo, pozornost pa se iz posameznih sekcij prenaša na podjetja in končne potrošnike. S tem želimo pokazati in vzpodbuditi pripadnost potrošnika slovenskim izdelkom.
V tej fazi imajo prednost MIKRO in MALA podjetja, člani GZS-ZKŽP, po principu FIRST COME, FIRST SERVE. Prvih 14 podjetij, ki bo s povratnim e-pošto potrdilo sodelovanje bo del 2.faze.
Način izvedbe 2. faze (na kratko predstavljen tudi v pripetem gradivu):
Cilji 2.faze so: povečanje prepoznavnosti MIKRO in MALIH podjetij, širjenje kampanje #IZBERISLOVENSKO, izoblikovanje preferenc potrošnikov glede slovenskih izdelkov, pomoč agro-živilski verigi pri promociji, ustvarjanje trenda uporabe izdelkov naših članov, poudarjanje kakovosti in uporabnosti le teh.
Vsa podjetja, ki se želite vključiti, odgovorite na to elektronsko sporočilo in obenem navedite kontaktne podatke osebe, ki bo skupaj z ekipo ZKŽP zadolžena za nemoteno izvedbo kampanje.
Z lepimi pozdravi,
Ekipa GZS ZKŽP
Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.