Zbornica kmetijskih in živilskih podjetij

Novice


Arhiv: Sledljivost vpliva tudi na potrošnikovo odločitev o nakupu


Sledljivost vpliva tudi na potrošnikovo odločitev o nakupu

Sledljivost za vsa živila, pijače in krmila je nujna za vse partnerje vzdolž preskrbovalne verige – od proizva- jalca do trgovca. Ne nazadnje to členom verige nalaga Uredba (ES) št. 178/2002. »Sledljivost pomeni, da je na vsaki točki transporta mogoče ugotoviti, kje se nahaja posamezna prodajna enota in kaj se je z njo dogajalo kjer koli v preskrbovalni verigi. Pri sledljivosti je zato bistvena povezava med dejanskim tokom dobrin in tokom podatkov, ki se nanašajo na dobrine,« pojasni Matjaž Martini, tehnični svetovalec pri GS1 Slovenija.

Celotni članek dostopen na tej povezavi!

Fotogalerija





 

Arhivi

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.