Podjetniško trgovska zbornica

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

    Novice


    Arhiv: Seminar z B2B srečanji: Kitajska in Hong Kong, 22.11.2011

    SEMINAR & B2B SREČANJA:

    “Priložnosti za izvoz živilskih in kmetijskih proizvodov na Kitajsko in v Hongkong”
    GZS, Ljubljana, Dimičeva 13, dvorana B
    torek, 22. november 2011, 
    od 10.00 do 13.00

    Gospodarska zbornica Slovenije (GZS) v sodelovanju s Hong Kong Trade Development Council (HKTDC) organizira seminar z B2B srečanji na temo “Priložnosti za izvoz živilskih in kmetijskih proizvodov na Kitajsko in v Hongkong”.

    V okviru seminarja bodo predstavljene praktične, pozitivne izkušnje slovenskih podjetijs področja živilske industrije ter institucionalna podpora podjetjem s strani organizatorjev seminarja.

     

    10.00 - 10.15 Registracija udeležencev
    10.15 - 10.20

    Pozdrav organizatorjev

    Aleš Cantarutti, direktor, Center za konkurenčnost pri GZS

    Wing Sham, direktor za Nemčijo in Centralno Evropo, HKTDC

    10.20 - 10.40

    Katere poslovne priložnosti ponuja gospodarski razvoj Hongkonga in Kitajske slovenskim podjetjem?

    • Pregled aktualnih indikatorjev gospodarskega razvoja Hong Konga
    • Razvoj in trendi kitajskega potrošniškega trga

    Wing Sham, direktor za Nemčijo in Centralno Evropo, HKTDC

    10.40 - 10.50

    Rastoča potrošnja vina v Aziji.

    • Kako preko Hong Konga izvažati vino na Kitajsko? Specializirani HKTDC sejmi in spremljevalne storitve B2C
    • Primer uspešnega prodora majhnega nemškega vinogradnika na hongkonški in kitajski trg

    Michael R. Katzmarck, vodja marketinga, HKTDC

    10.50 - 11.40

    PRAKTIČNE IZKUŠNJE SLOVENSKIH PODJETIJ

    • Razsežnosti in dimenzije kitajske prehrambne industrije
      mag. Boštjan Polajžer
    • Izvoz sokov in mineralnih vod podjetja Dana na Kitajsko
      Damjan Ostanek, vodja prodaje za tuje trge, Dana d.d.
    • Promocija slovenskih vin na Kitajskem
      Bojan Žižmond, direktor komerciale, Živex d.o.o.
    • Možnost plasiranja slovenskih prehrambenih proizvodov in pijač na kitajske prodajne police  
      Zlatan Ranđelović, izvršni direktor za Evropo, Andaz Global Solutions
    • Izvoz kurjih nogic za delikatesno poslastico v Hong Kong in na Kitajsko
      Albin Brencl, direktor, Albin Promotion d.o.o.
    11.40 - 11.45 GZS podpora internacionalizaciji slovenskega gospodarstva; zaključne misli

    Nataša Turk, mag. posl. ved, vodja regije, Center za konkurenčnost pri GZS
    11.45 - 12.00 Vprašanja in dogovori
    12.00 - 13.00 Pogostitev (sponzor HKTDC) & B2B srečanja

     

    Komu je seminar namenjen?
    Seminar je namenjen vsem poslovnežem, ki želijo poslovati s Kitajsko in Hong Kongom ter iščejo informacije o izkušnjah slovenskih poslovnežev, ki poslujejo z obravnavanim trgom, in informacije o institucionalni podpori pri prodoru na obravnavana tuja trga.

    Ugodnosti za udeležence:
    Udeležencem seminarja bo poleg ekskluzivne predstavitve praktičnih poslovnih izkušenj na razpolago tudi izbor uporabnih in preverjenih poslovnih in institucionalnihkontaktov ter aktualna tržna raziskava o kitajskem trgu živil in pijač.

    Kotizacija:

    Kotizacija (z DDV) na posameznega udeleženca Člani GZS Nečlani GZS
    Seminar z B2B srečanji brezplačno 120,00 €
     

     

    Prijave sprejemamo preko spodnje elektronske prijavnice do 18. novembra 2011 do zasedenosti prostih mest.  

    Prijavite se lahko na: /skupne_naloge/mednarodno_poslovanje/56022

    Avtor: Center za konkurenčnost pri GZS


    Pripeti dokumenti

    Fotogalerija





     

    Arhivi