Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
Letošnji kongresni dan na ProMarketu namenjamo trženju in prodaji nekoliko drugače. V procesu trženja in prodaje kot procesu, v katerem gre za sodelovanje, vzpostavljanje zaupanja, interakcijo, ki (naj) privede na koncu do uspeha - zadovoljstva kupca in prodajalca, bomo (po)iskali dejavnike, ki jih lahko poimenujemo kot »prodaja s srcem«. Za nekatere sicer morda nepotrebni, nepomembni, odvečni, se pogosto pokažejo, če jih le uspemo prepoznati – kot zelo pomembni ali celo odločilni. Strokovnjaki – svetovalci in praktiki iz podjetij - nam jih bodo pomagali odkrivati, oceniti pomen in posredovali tudi svoje praktične izkušnje.
9,30 Pozdravni in uvodni nagovor: Andrej DRAPAL, predsednik UO ZPSD Mag. Majda Dobravc, direktorica ZPSD
9,45 – 10,15 Zaupanje kot (ne)racionalno vprašanje Jože Urh, Mercuri International d.o.o.
10,15 – 10,45 Prodajati moškim, prodajati ženskam Alex Gregorič, Mars Venus d.o.o.
10,45 – 11,15 Medkulturni vidiki prodaje Mag. Matevž Bambič, BATRIS, poslovno svetovanje Matevž Bambič s.p.
11.15 -11,45 Odmor s postrežbo
11,45 -12,15 Okno veselja, odlična prodajna ideja Mag. Nenad Savič, UNIKATUM d.o.o. Jernej Špes, MIK, d.o.o.
12,15 – 12,45 Smo končno odkrili, da programi in klubi zvestobe niso (izključno) prodajno orodje? Mag. Petra Lapajne, Pristop d.o.o
12,45 -13,00 Vprašanja, komentarji
13,00 – 13,20 Predstavitev rezultatov ankete prijavljenih udeležencev (Mercuri International)
* * * * *
13,30 – 15,30 Okrogla miza »Je prodaja s srcem dobra naložba?« Sodelujejo: Silvan Peršolja, Vinska klet Goriška Brda z.o.o.; Mojca Frančeškin, Instrumentation Technologies d.d.; Anka Lipušček, Mlekarna Planika d.o.o.; Sandi Brataševec, Avrigo d.d.; Franci Pliberšek, MIK d.o.o.; Boštjan Škufca Zaveršek, Si.Mobil d.d.; Povezuje:Mag. Amadea Dobovišek, MBA, Svetovalno podjetje za strateško trženje in prodajo, Publi Una d.o.o.