Podjetniško trgovska zbornica

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

    Novice


    Arhiv: Prodaja(j)mo s srcem - sejem ProMarket 2010, prvi kongresni dan, 17. marec 2010

        Kongresni dan o trženju in prodaji
    Sejem ProMarket, Ljubljana, Gospodarsko razstavišče, 17. marec 2010

    Letošnji kongresni dan na ProMarketu namenjamo trženju in prodaji nekoliko drugače. V procesu trženja in prodaje kot procesu, v katerem gre za sodelovanje, vzpostavljanje zaupanja, interakcijo, ki (naj) privede na koncu do uspeha - zadovoljstva kupca in prodajalca, bomo (po)iskali dejavnike, ki jih lahko poimenujemo kot »prodaja s srcem«. Za nekatere sicer morda nepotrebni, nepomembni, odvečni, se pogosto pokažejo, če jih le uspemo prepoznati – kot zelo pomembni ali celo odločilni. Strokovnjaki – svetovalci in praktiki iz podjetij - nam jih bodo pomagali odkrivati, oceniti pomen in posredovali tudi svoje praktične izkušnje.

    PROGRAM

    9,30 
    Pozdravni in uvodni nagovor:
    Andrej DRAPAL, predsednik UO ZPSD
    Mag. Majda Dobravc, direktorica ZPSD

    9,45 – 10,15
    Zaupanje kot (ne)racionalno vprašanje
    Jože Urh, Mercuri International d.o.o.

    10,15 – 10,45
    Prodajati moškim, prodajati ženskam
    Alex Gregorič, Mars Venus d.o.o.

    10,45 – 11,15 
    Medkulturni vidiki prodaje
    Mag. Matevž Bambič, BATRIS, poslovno svetovanje Matevž Bambič s.p.

    11.15 -11,45 
    Odmor s postrežbo

    11,45 -12,15
    Okno veselja, odlična prodajna ideja
    Mag. Nenad Savič, UNIKATUM d.o.o.
    Jernej Špes, MIK, d.o.o.

    12,15 – 12,45 
    Smo končno odkrili, da programi in klubi zvestobe niso (izključno) prodajno orodje?
    Mag. Petra Lapajne, Pristop d.o.o

    12,45 -13,00 
    Vprašanja, komentarji

    13,00 – 13,20 
    Predstavitev rezultatov ankete prijavljenih udeležencev (Mercuri International)

    * * * * *

    13,30 – 15,30
    Okrogla miza »Je prodaja s srcem dobra naložba?«
    Sodelujejo: Silvan Peršolja, Vinska klet Goriška Brda z.o.o.; Mojca Frančeškin, Instrumentation Technologies d.d.; Anka Lipušček, Mlekarna Planika d.o.o.; Sandi Brataševec, Avrigo d.d.; Franci Pliberšek, MIK d.o.o.; Boštjan Škufca Zaveršek, Si.Mobil d.d.; 
    Povezuje:Mag. Amadea Dobovišek, MBA,
    Svetovalno podjetje za strateško trženje in prodajo, Publi Una d.o.o.

    Fotogalerija