Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
Evropska komisija pričela z obravnavo predloga Uredbe o uvedbi evropske storitvene e – izkaznice.
Namen izkaznice je zmanjšati ovire pri čezmejnem poslovanju, predvsem z vidika dolgotrajnosti postopkov preverjanja, zagotavljanja uradne dokumentacije, ki omogoča poslovanje na trgih drugih držav članic EU.
Nekaj ključnih poudarkov:
Informacije, ki so predvidene:
Dokumentacija, ki se bo priložila je lahko kopija, ali scan. Ne sme se zahtevati kakšne dodatne overitve ali apostile, temveč zadošča kopija dokumenta, ki se jo priloži (naloži v e aplikacijo)
Plačilo ne sme preseči dejanskih stroškov za preverjanje (upravna taksa)
Veliko informacij se nanaša na zavarovanje, predvsem višino kritja, morebitne škode, ki so se že uveljavile v preteklih 5 letih, čas sklenitve zavarovanja itd. (to bodo morale zagotoviti zavarovalnice v obliki potrdila). E izkaznica ne bo posegala v davčno zakonodajo, socialna zavarovanja ali zakonodajo s področja delovnega prava.
V zvezi s predlogom uredbe zbiramo pripombe, predloge za izboljšave, pomisleke in tudi vprašanja, ki se vam porajajo glede tega. Predloge podjetnikov bomo zbrali v uradno stališče in jih posredovali pristojnemu ministrstvu, saj bo morala Slovenija že zelo kmalu zavzeti tudi uradno stališče do tega predloga, lahko pa že v tej fazi dosežemo, da se do določenih vprašanj ustvari zadržek. Prosimo vas tudi za oceno, ali bi vam uvedba storitvene e-izkaznice olajšala čezmejno poslovanje in znižala stroške.
Prosimo vas za predloge, komentarje mnenja najkasneje do 29.3.2017 na naslov ptz@gzs.si.