Podjetniško trgovska zbornica

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

    Novice


    Arhiv: POT DO ORGANIZACIJE ZA MESTNI MARKETING

    Vzpostavitev organizacije za mestni marketing naj bi običajno potekala v naslednjih korakih:

    1. faza: Evalvacija

    2–3 mesece

    • Široka razprava o potrebnosti profesionalnega mestnega marketinga z vsemi relevantnimi mnenjskimi in odločevalskimi skupinami v mestu.
    •  Analiza trenutnih dejavnosti na področju mestnega marketinga na mestu samem.
    • Vzpostavitev mestne delovne skupine in opredelitev okvirnih pogojev za ustanovitev.
    • Po potrebi organizacija strokovnega študijskega potovanja v podobno strukturirana mesta z uspešno strukturo mestnega marketinga.

     

    2. faza: Zasnova

    1 mesec

    • Izdelava koncepta z naslednjimi točkami:

    - delovna področja mestnega marketinga,

    - pravni in organizacijski model,

    - kriteriji za merjenje uspešnosti,

    - kadrovske in infrastrukturne potrebe,

    - osnovni proračun in model zagotavljanja sredstev.

     

    3. faza: Realizacija

    praviloma 4–6 mesecev

    •  Intenzivna razprava o konceptu z lokalnimi politiki in gospodarstvom.
    • Oblikovanje sklepov v svetih.
    • Po potrebi pridobitev soglasij nadzornih teles.
    • Ustanovitev enote za mestni marketing.
    • Začetek kadrovskega postopka za izbor mestnega menedžerja.
    • Po potrebi mentorstvo mestnega menedžerja pred nastopom funkcije.

    VIR: City Impulses brošura 

    Fotogalerija