Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
Umetnost organizacije - od brezglavega skakalca do švicarske ure
Delavnica Umetnost organizacije - od brezglavega skakalca do švicarske ure je namenjena podjetnikom in vodjem, ki bi radi prerasli klasično podjetniško delovanje po načelu »brezglavega gašenja požarov.« Pridobljeno znanje vam bo omogočilo narediti kakovosten korak naprej na področju organizacije dela. Na delavnici boste dobili odgovore na naslednja vprašanja: kaj in zakaj sploh delam, kako dvigniti nivo svoje energije, kako vzdrževati dobre odnose na delu ter kako se čim bolje organizirati. Končni cilj uporabe naučenega znanja je torej kako izboljšati svojo organizacije, da boste lahko z manj truda naredili več. To posledično pomeni večje zadovoljstvo, več zaslužka in več prostega časa. Vsebine bodo predstavljene tako, da boste novo znanje lahko že naslednji dan uporabili v praksi.
KAKO POVEČAM LASTNO ENERGIJO
- Zakaj sploh delam to kar delam?
- Kako izboljšati samomotivacijo?
- Kako izboljšati svojo energijo?
Dr. Franc Gider
KAKO VZDRŽUJEM DOBRE ODNOSE NA DELU
- Kaj je to asertivna komunikacija?
- Kako sprejemati drugačna mnenja?
- Kako podajati povratne informacije?
Gregor Usenik
KAKO SE ČIM BOLJE ORGANIZIRAM Zakaj je dobro, da smo organizirani?
- Kako se naučiti samoorganizacije?
- Kako povečati produktivnost?
Andreja Zabret
Datum:
15. junij 2017 od 9.00 do 17.00 ure, GZS, Dimičeva 13, učilnica E.
Program:
9.00 – 10.30 prvi del delavnice
10:45 – 12:15 drugi del delavnice
12:30 – 14:00 tretji del delavnice
Prijavnica
Več o vsebini in o predavateljih:
KAKO POVEČAM LASTNO ENERGIJO: Izboljšajte svojo energijo in izboljšali se bodo vaši poslovni rezultati.
Dejstvo je, da večina ljudi poskuša povečati svojo delovno učinkovitost z boljšim razporedom delovnega in prostega časa. To privede do še slabše delovne učinkovitosti, saj nam neprestano sledenje togim pravilom jemlje energijo. To pa dolgoročno pomeni manjši nivo energije, izpostavljenost stresu in zmanjšano osebno učinkovitost Dolgotrajna izpostavljenost stresu lahko privede do resnih bolezenskih težav. Če torej hočemo dolgoročno izboljšati svojo osebno učinkovitost, se moramo naučiti obvladovati stres in vzdrževati visok nivo energije. Na ta način bomo bolj uspešni. Na delavnici se boste naučili praktičnih tehnik za vzdrževanje visoga nivoja energije.
Naučili se boste:
- Kako povečati svojo motivacijo
- Kako dvigniti svoj energijski nivo
Dr. Franc Gider je po poklicu doktor biomedicinske tehnike. Kot poslovni svetovalec je v svoji dolgoletni karieri do večje učinkovitosti pomagal več kot 100 organizacijam iz Slovenije in tujine. Področja njegovega delovanja so obvladovanje stresa ter osebna učinkovitost in razvoj menedžmenta. Pred desetimi leti ga je stresno življenje privedlo do zdravstvenih težav, ki so mu spremenile življenje. Začel je raziskovati svet energij in vibracij. Z rednim prakticiranjem energijskih tehnik so nepojasnjene alergije izginile. Na osnovi lastne izkušnje se je odločil, da bo pridobljeno znanje posredoval vsem, ki bi radi stopili iz začaranega kroga nenehnega hitenja in stresa ter zaživeli bolj harmonično življenje. Njegovo poslanstvo je pomagati ljudem v poslovnem svetu do dviga vibracije za večjo kakovost življenja.
www.bizinaizi.si
KAKO VZDRŽUJEM DOBRE ODNOSE NA DELU: Naučite se zgraditi dobre odnose s sodelavci in strankami.
Pred nekaj časa sem nakupoval v veliki trgovski verigi, ki je bila takrat v hudih finančnih škripcih. Osebje trgovine je bilo vidno nerazpoloženo in pod stresom. Kupci, ki smo se po naključju znašli takrat tam, smo se počutili zares nezaželeno. Po nekaj poskusih iskanja pomoči pri mojem nakupu sem se s kepo v želodcu odpeljal h konkurenci, kjer sem bil, na mojo srečo, odlično postrežen. Nikoli več nisem obiskal prve trgovina, tako ali tako so jo pol leta po tistem zaprli. Velikokrat pa se sprašujem kaj je botrovalo čemu, slabi poslovni rezultati ali neprijaznost osebja.
Velja, da z vsakim svojim dejanjem puščamo neizbrisljivo sled in komunikacija znotraj podjetja definitivno pušča sled na komunikacijo z zunanjimi partnerji. Bodite vzor svojim sodelavce s svojo komunikacijo znotraj podjetja.
- Kako sprejemati drugačna mnenja
- Kako podajati povratne informacije
Gregor Usenik, MBA, je svoje teoretično znanje komunikacije, vodenja timov, pogajanj, prodaje, trženja in promocije, pridobljenem na študiju MBA na KU School of Business, Kansas, ZDA je preveril in dopolnil v večletnem delu na različnih področjih. Medicinska in farmacevtska osnovna izobrazba pa mu dajeta ljubezen do dela z ljudmi. Izkušnje na področju vodenja, prodaje in medsebojne komunikacije je pridobival v več kot 20 letnem delu v različnih delovnih mestih in organizacijah. Sprva zaposlen v zdravstvu, ga je nadaljnja poklicna pot vodila v gospodarstvo, kjer je bil najprej zaposlen kot vodje prodajnih programov in se kasneje preizkusil v nalogi internega coacha in direktorja prodaje. Svoje znanje je pridobival tako v malih in srednjih podjetjih, kot okolju multinacionalk. Z ustanovitvijo lastnega podjetja se vsakodnevno ukvarja z vodenjem ljudi in prodajo artiklov in storitev, kar mu omogoča stik z realnim poslovnim svetom in njegovimi stalnimi spremembami. Več kot 25 let gledaliških izkušenj mu pomaga pri izpeljavi dinamičnih in kreativnih delavnic in treningov. Pri svojem delu ga vodi prepričanje, da so ljudje največja dobrina vsake organizacije in da je sistematično, intenzivno in pošteno delo s človeškimi viri edina prava pot do uspeha.
www.aserta.si
KAKO SE ČIM BOLJE ORGANIZIRAM: Naučite se boljše organizacije za večji uspeh pri delu.
Organiziranje na delovnem mestu je ključnega pomena za vaše podjetje, da se lahko razvija dolgoročno. Ob vzpostavitvi strukture in reda, organizirano delovno okolje spodbuja timski duh. Vaše podjetje bo delovalo bolj učinkovito. Imate občutek, kot da ste porabili preveč časa v pisarni? Ste ujeti v nikoli končani delovni cikel? Morda boste presenečeni, vendar lahko se naučite , da z manj časa v pisarni naredite več. Da – točno to: zmanjšanje svojih delovnih ur v pisarni, ki jih lahko spremenite v bolj produktivne in efektivne.
Toda kako priti do tja? Na delavnici boste dobili deset preprostih nasvetov za učinkovitejše delo in kako lahko preživite več časa s prijatelji in družino.
· Kako si organiziram pisarniško poslovanje
· Kako porabimo manj časa na delovnem mestu
Andreja Zabret, dipl. oec., svoje praktično znanje iz podjetništva pridobiva že od zelo mladih let, ko je ustanovila lastno podjetje. Vseskozi je bila ključna oseba, ki je skrbela za organizacijo in poslovanje podjetja, ki je zelo hitro raslo. Pri tem si je pridobila veliko izkušenj in znanja, ki ga prenaša na podjetnike. Z stalnim izobraževanjem na tem področju in praktičnimi izkušnjami ima veliko znanja in nasvetov, kako se organizirati na delovnem mestu in doseči večjo učinkovitost.Pri svojem poslu pomaga podjetnikom, da imajo več časa za svoj primarni posel.
www.novdan.com
Kotizacija
Za člane GZS-Podjetniško trgovske zbornice, znaša kotizacija 150 € z vključenim DDV / udeleženca.
Za vse ostale znaša kotizacija 180 € z vključenim DDV / udeleženca.
Delavnica bo izvedena ob minimalni prijavi 10 udeležencev.
V ceno je vključena izvedba delavnice in kosilo.
Prijave sprejemamo do vključno ponedeljka, 12. junija 2017 oz. do zapolnitve mest (max. 20 udeležencev). Odpoved udeležbe brez finančnih posledic je možna najkasneje do 12. junija 2017. V primeru, da prijavljeni udeleženci svoje udeležbe (pisno / preko e-pošte) ne odpovedo v navedenem roku ali se dogodka ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, do povrnitve kotizacije niso upravičeni oz. morajo poravnati celotno kotizacijo. Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje dva dni pred izvedbo delavnice na poslovni račun GZS pri NLB št. 02924 - 0017841495, sklic 2090 - 5217. V primeru odpovedi delavnice s strani organizatorja vplačane zneske kotizacije vrnemo.