Podjetniško trgovska zbornica

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

    Novice


    Arhiv: Na MOS tudi o dobrih praksah oživljanja mestnih središč

    13. septembra 2017 je bil v okviru MOS-a organiziran tudi dogodek Oživljanje mestnih jeder v organizaciji in sodelovanju SPIRIT Slovenija in Zavod Koper Otok. Gre za vsebino in razvoj implementacije upravljanja mestnih središč, po vzoru avstrijskih in drugih svetovnih mest - t.i. Mestni marketing alias s tujko TCM - Town centre management.  V Sloveniji namreč v neformalnem združenju s to tematiko sodeluje približno 18 slovenskih občin, ki razvijajo svoje modele mestnega marketinga. Petnajst slovenskih občin je predstavilo svoje prispevke na razvoju svojih modelov TCM v publikaciji , ki jo je v sodelovanju z GZS Podjetniško trgovsko zbornico, prav tako podprla SPIRIT Slovenija.  Omenjena publikacija, ki vam sporoča kaj vse ponujajo posamezna mesta, je bila na dogodku MOS gradivo za  udeležence.


    KAJ JE TCM  - Town centre management?

    • TCM skrbi za ohranjanje in razvoj mestnih jeder.

    • TCM se zavzema za ekonomski, socialni in kulturni razvoj mestnega jedra.

    • TCM je formalno ali neformalno javno zasebno partnerstvo, ki je osredotočeno na vizijo in strateški razvoj mestnih jeder, vključuje pa strokovnjake z različnih področij: managementa, marketinga , razvoja mestnega jedra.

    • Združuje partnerje iz različnih področij (mestne občine, vladne organizacije, turistične organizacije, zbornice,..), ki si prizadevajo za ohranjanje in razvoj mestnih jeder, ter v ta namen izvajajo različne aktivnosti.

    • TCM se financira iz javnega in privatnega sektorja in na pro aktiven način išče nove priložnosti v mestu, skrbi za razvoj okolja ter način življenja in navad ljudi.

     

    Fotogalerija