Podjetniško trgovska zbornica

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

    Novice


    Arhiv: Podjetje AJM dokazuje družinsko in družbeno povezanost

    Podjetje AJM je s svojimi družbeno odgovornimi pristopi in kulturo povezanosti znova dokazalo, da je družinsko in družini prijazno podjetje. V maju je organiziralo dva izjemna dogodka, ki sta poskrbela za nepozabne izkušnje zaposlenih in njihovih družin, pa tudi poslovnih partnerjev, kupcev in širše javnosti.

    Najprej so 19. in 20. maja potekali Dnevi odprtih vrat, kamor so povabili svoje kupce, lokalno skupnost, poslovne partnerje in zaposlene z njihovimi družinami. Petek se je tako začel z obiskom večje skupine dijakov srednje lesarske šole. Dijaki so si ogledali proizvodnjo PVC- in lesenih oken in vhodnih vrat ter prodajni salon na sedežu podjetja, ki je bil ravno to pomlad celovito prenovljen in dopolnjen z najnovejšimi rešitvami na področju stavbnega pohištva, kar je med dijaki poželo veliko zanimanja. Dan se je nato nadaljeval z obiski kupcev, za katere so v vseh AJM salonih pripravili izredne akcijske popuste, predstavitev izdelkov, brezplačno primerjavo ponudb, darila in pogostitve. Na sedežu podjetja je potekal hišni sejem z izdelki iz zaloge in t.i. »road-show« njihovega dobavitelja ALU profilov podjetja Wicona. Popoldne je bilo namenjeno družinam zaposlenih. Na skupnem pikniku na sedežu podjetja so otroci lahko spoznali delovno okolje svojih staršev in se zabavali znotraj bogatega animacijskega programa. Za zabavo vseh, odraslih in otrok, je poskrbela njihova ambasadorka, pevka Alya. Sobota je minila v znamenju kupcev, saj so vsi, ki se dneva odprtih vrat niso uspeli udeležiti v petek, še lahko kupovali po izrednih popustih.

    Zadnja nedelja v maju, pa je pri AJM že štirinajstič zapored rezervirana za edinstveno kolesarsko prireditev, AJM Team Time Ride. Vseslovenska kolesarska prireditev poteka v okolici Maribora, po hribih, med vinogradi, gozdovi in vinotoči. Ne gre za klasično dirko, kjer je zmagovalec tisti, ki pride najhitreje do cilja, pač pa je zmagovalna ekipa tista, ki se najbolj približa skupnemu povprečnemu času vseh ekip. Tekmovanje tako spodbuja ekipni duh, sodelovanje in druženje, ne pa dirko s časom in ekipami. Prireditve se je tokrat udeležilo 170 ekip iz vse Slovenije, kar je naneslo dobrih 550 kolesarjev. Tako kot AJM, je tudi kar nekaj njihovih poslovnih partnerjev, in tudi drugih podjetij, dogodek prepoznalo, kot odlično priložnost za povezovanje svojih zaposlenih, saj vzpodbuja druženje in sodelovanje. Uspešna formula rekreativne kolesarske prireditve v kateri so se prepoznale družine, aktivni pari in družbe prijateljev ali sodelavcev vseh starostnih skupin, se v septembru že drugič zapored seli še na otok Pag.

    Z obema dogodkoma pri AJM vse svoje deležnike povezujejo na prav poseben način. Dokazali so, da se ne osredotočajo le na kakovostne izdelke, ampak tudi na gradnjo trdnih odnosov med sodelavci, njihovimi družinami, poslovnimi partnerji, lokalno skupnostjo in kupci. Podjetje, ki ima tudi Certifikat družini prijazno podjetje, se namreč zaveda, da so zadovoljni in povezani zaposleni ključnega pomena za uspeh in rast podjetja.

    Fotogalerija

    Fotogalerija





     

    Arhivi