Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
Uporaba slovenskega jezika pri poslovanju s potrošniki ni le zakonska obveznost, temveč tudi pomemben korak k boljši uporabniški izkušnji in večjemu zaupanju. Zakon o varstvu potrošnikov določa, da morajo podjetja svoje storitve zagotavljati v slovenskem jeziku, na območjih z italijansko ali madžarsko narodno skupnostjo pa tudi v jeziku teh skupnosti. V primeru kršitve je predpisana globa od 1.500 do 5.000 evrov za pravne osebe, samostojne podjetnike in posameznike, ki opravljajo dejavnost. Podobno Zakon o javni rabi slovenščine določa, da morajo vsi, ki opravljajo registrirano dejavnost, na območju Slovenije poslovati s strankami v slovenščini.
V praksi se največ izzivov pojavlja tam, kjer je v izvajanje storitev prisotno več tujih delavcev. A prav tu se skriva tudi priložnost za napredek. Z nekaj dodatnega vložka v jezikovno usposabljanje svojih zaposlenih, lahko podjetja bistveno izboljšajo komunikacijo s potrošniki, hkrati pa prispevajo k vključevanju zaposlenih v slovensko okolje.
Podjetja zato spodbujamo, da aktivno pristopijo k zagotavljanju znanja slovenskega jezika pri svojih zaposlenih – še posebej tistih, ki so v neposrednem stiku z uporabniki storitev. S tem bodo ne le izpolnjevala zakonske obveznosti, ampak tudi gradila bolj zanesljive in kakovostne storitve za vse potrošnike.