Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.
V Lidlu Slovenija verjamejo v tesno sodelovanje z lokalnimi proizvajalci, še posebej pa želijo pomagati tistim podjetnikom, ki so na svojo poslovno pot šele stopili. Letos že tretje leto zapored izvajajo projekt Lidlova Lojtr’ca domačih, s katerim nagovarjajo vse manjše, butične slovenske proizvajalce, ki si želijo svoj posel razširiti in svoje izdelke postaviti na prodajne police Lidla Slovenije. Gre za razpis, povabilo k sodelovanju, ki poteka od 01. novembra do 30. novembra 2018 in v katerem iščejo najboljše slovenske butične specialitete. Izbrane bodo predstavili ekskluzivno, v vseh svojih trgovinah (54 po celi Sloveniji) v začetku naslednjega leta. Izbrani na razpisu bodo deležni tudi izobraževalnih vsebin, ki jim bodo pomagale izdelek optimizirati tako v njegovi zunanji podobi kot komunikaciji, s katero nagovarjajo potencialne kupce.
Ob začetku pogajanj o dvigu plač v javnem sektorju je malo znanega o pogajalskih okvirih, še manj o povišanju mase za plače, ki je za Vlado RS še sprejemljiva zaradi zagotavljanja javno-finančne vzdržnosti. V gospodarstvu bomo pogajanja budno spremljali, saj bi popuščanje zahtevam sindikatov javnega sektorja zaradi ohranitve trenutnega socialnega miru lahko povečalo javno-finančna tveganja in vplivalo na srednjeročni gospodarski razvoj naše države.
Še vedno je odprt javni razpis Eko sklada, na podlagi katerega podjetjem dodeljuje finančne spodbude za izvedbo ukrepov učinkovite rabe energije v stavbah, ukrepov učinkovite rabe električne energije, rabe odpadne toplote v procesih ter ukrepov za povečanje rabe obnovljivih virov energije. Razpis je odprt do porabe sredstev.
Od 11. novembra 2018 naprej bo tobačne izdelke možno prodajati le na podlagi izdanega dovoljenja. Ministrstvo za zdravje je skupaj z Ministrstvom za javno upravo na portalu e-VEM (SPOT) vzpostavilo elektronsko vlogo za pridobitev dovoljenja. Vlogo za pridobitev dovoljenja je možno oddati samo elektronsko prek portala e-VEM (SPOT). E-vloga je na voljo od 27. septembra 2018. Poslovne subjekte, ki že uporabljajo portal, pozivamo, da si pred oddajo vloge uredijo pooblastilo za oddajo te vloge prek portala e-VEM (SPOT). Če bo vlogo oddajal zakoniti zastopnik podjetja, pooblastilo za oddajo vloge ni potrebno. Pooblastilo lahko uredijo elektronsko na portalu e-VEM ali s pisnim pooblastilom, ki ga oddajo na eni izmed točk SPOT (VEM). Morebitne nove uporabnike portala e-VEM (SPOT) obveščamo, da si morajo pred oddajo vloge urediti ustrezno digitalno potrdilo.
Tržni inšpektorat RS pripravlja plan dela za leto 2019. V imenu članov želimo opozoriti na ponavljajoče nepravilnosti, ki jih podjetniki zaznavate na posameznem področju in ta področja predlagati za vključitev v plan dela. Tržni inšpektorat želimo opozoriti na področja, ki so se pri vašem delu izkazala kot najbolj problematična, zato vas vabimo, da nam najkasneje do 9. 10. 2018 na e-naslov ptz@gzs.si sporočite, katero področje iz pristojnosti dela Tržnega inšpektorata se pri vašem poslovanju kaže kot problematično glede na trenutno in pričakovano stanje na trgu oziroma znane ali pričakovane spremembe zakonodaje.
Razmišljate o investiciji v novo merilno opremo, pa vam čas ne dopušča, da bi podrobneje pregledali široko ponudbo na trgu? Obiščite DNEVE ODPRTIH VRAT Meroslovnega parka podjetja LOTRIČ Meroslovje, Češnjica 48B v Železnikih, kjer bo na enem mestu zbrana bogata ponudba merilnih naprav vodilnih svetovnih proizvajalcev. Vrata Meroslovnega parka bodo s predhodno najavo odprta od 16. do 26. oktobra 2018, v torek, 23. 10., pa za vas pripravljajo uradno otvoritev z bogatim spremljevalnim programom.
Ministrstvo za finance obvešča, da je v javni obravnavi Predlog pravilnika o izvajanju Zakona o trošarinah, s katerim se uvaja možnost nove velikosti tobačne znamke. Pripombe se zbirajo preko spletne strani Ministrstva za finance do 12. septembra 2018.
SPIRIT Slovenija je objavila Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2019-2022 »E-POSLOVANJE 2019-2022. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje vzpostavitve in nadgradnje elektronskega poslovanja s tujimi trgi v podjetjih in vključuje naslednje ukrepe: a) Elektronsko izmenjavo med partnerji; b) Digitalizacijo nastopov na sejmih; c) Spletne strani za tuje trge; d) Spletne trgovine; e) Produktno-prodajne videe; f) Krepitev kompetenc – usposabljanja. Ciljne skupine: mikro, mala in srednje velika podjetja. Roki za oddajo vlog so: 5. 11. 2018, 1. 10. 2019, 1. 10. 2020 in 1. 10. 2021.
Izkoristite obisk sejma tudi za pridobivanje uporabnih informacij za poslovanje vašega podjetja. Obiščite nas na Mednarodnem obrtnem sejmu v Celju v sredo 12. septembra 2018, kjer bomo: nudili informacije o storitvah, ki jih izvajamo za podjetja, davčno svetovanje, svetovanje s področja trgovine. Glede na razpoložljivost prostora vam omogočamo tudi izvedbo individualnih sestankov z vašimi poslovnimi partnerji. Vse, ki iščete načine za iskanje pravega prodajnega partnerja vabimo, da se dne 13.9.2018 udeležite tudi dogodka USPEŠNO V SLOVENIJI, kjer bo na delavnici »KAKO NAJTI PRAVEGA PRODAJNEGA PARTNERJA/DISTRIBUTERJA?« koristne informacije podala Damjana Sever, predsednica Združenja trgovskih agentov Slovenije, ki deluje v okviru naše zbornice.