Podjetniško trgovska zbornica

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

    Novice


    Arhiv: Status upokojencev z vidika opravljanja dejavnosti in vodenja lastne družbe

    Zbornica računovodskih servisov in Zbornica davčnih svetovalcev Slovenije sodelujeta na temo problematike statusa upokojencev z vidika opravljanja dejavnosti in vodenja lastne družbe. Veliko naših članov in njihovih strank se v tem obdobju upokojuje. Upokojenci lahko delajo, vendar pod veliko slabšimi pogoji, kljub pridobljeni pravici do pokojnine. Z namenom oblikovanja predlogov za ugodnejše rešitve v zvezi z delom upokojencev vas vabimo, da izpolnite anketo in nam svojim mnenjem in izkušnjo pomagate pri odpravi anomalij, ki so prisotne pri obdavčitvi dela upokojencev in drugih ciljev, ki smo si jih zadali v projektu.

    Arhiv: Objava Aneksa št. 3 KPDTS v Ur. l.št.69 z dne 8.12.2017

    Socialni partnerji, podpisniki Kolektivne pogodbe dejavnosti trgovine Slovenije (KPDTS), smo 30. novembra 2017 sprejeli Aneks h kolektivni pogodbi, s katerim smo uredili vprašanja, ki se nanašajo na organizacijo delovnega časa, vključno z omejitvami dela zaposlenih na nedelje in praznike ter določitvijo pogodbenih kazni za kršitelje. Vsebina aneksa ureja vprašanja, ki se nanašajo na organizacijo delovnega časa – letno neenakomerno razporejanje delovnega časa in začasno razporejanje delovnega časa. Aneks ureja tudi delo ob nedeljah in praznikih ter plačilo zaposlenim za delo na te dneve.

    Arhiv: Strokovno izobraževalni seminar Laboratorijska protetika 2018

    Vabimo vas na 3. bienalno strokovno izobraževanje Laboratorijska protetika 2018 Združenje laboratorijske zobne protetike pri GZS – Podjetniško trgovski zbornici ter Zdravstvena fakulteta v Ljubljani organizirata 3. bienalno strokovno izobraževanje Laboratorijska protetika 2018, ki bo 2. in 3. februarja 2018 na Zdravstveni fakulteti v Ljubljani.

    Arhiv: Voščilo

    Arhiv: Voščilo

    Ob božičnih praznikih Vam želimo veliko prijetnih uric, v novem letu pa zdravja, sreče ter uspeha. Srčno se zahvaljujemo za Vaše zaupanje in uspešno sodelovanje.

    Arhiv: Med socialnimi partnerji je dosežen dogovor o ureditvi delovnega časa zaposlenih v trgovini

    Arhiv: Med socialnimi partnerji je dosežen dogovor o ureditvi delovnega časa zaposlenih v trgovini

    Socialni partnerji, podpisniki Kolektivne pogodbe dejavnosti trgovine Slovenije (KPDTS), smo 30. novembra 2017 sprejeli Aneks h kolektivni pogodbi, s katerim smo uredili vprašanja, ki se nanašajo na organizacijo delovnega časa, vključno z omejitvami dela zaposlenih na nedelje in praznike ter določitvijo pogodbenih kazni za kršitelje.

    Arhiv: Sredstva za individualne nastope podjetij na mednarodnih sejmih v tujini

    Javna agencija SPIRIT Slovenija je objavila Javni razpis za sofinanciranje individualnih sejemskih nastopov podjetij na mednarodnih sejmih v tujini – 2018. Sredstva so namenjena za sofinanciranje predstavitve proizvodov ali storitev podjetij na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2018, in sicer zaradi okrepitve njihove mednarodne konkurenčnosti, uvajanja izdelkov na tujih trgih ter povečanja možnosti njihovega poslovnega sodelovanja s tujimi partnerji. Namen javnega razpisa je tako uspešno uveljavljanje mikro, malih in srednjih podjetji na tujih trgih ter zvišanje stopnje internacionalizacije slovenskih podjetij. V letu 2018 sta predvidena dva roka za oddajo vlog, in sicer: 5. 1. 2018 ter 15. 5. 2018. Drugo odpiranje bo izvedeno le v primeru, da sredstva v okviru prvega odpiranja ne bodo porabljena v celoti.

    Arhiv: Poslovanje slovenskih podjetij v Avstriji

    Obveščamo vas, da bo dne 13. 12. 2017 na Brdu pri Kranju potekal 4. Skupni odbor Slovenije-Štajerska, kjer bo na omizju III – gospodarstvo, obravnavana tudi aktualna problematika poslovanja slovenskih podjetij v Avstriji. Dogodek bo priložnost, da pristojni z MGRT avstrijski strani neposredno predstavijo aktualno problematiko naših podjetij. V zvezi s tem moramo Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo sporočiti, s kakšnimi težavami se podjetja srečujejo pri poslovanju v Avstriji. Primere za vključitev v nabor trenutno najbolj aktualnih težav s katerimi se podjetja srečujejo pri poslovanju v Avstriji nam lahko sporočite najkasneje do 5. 12. 2017 na naslov ptz@gzs.si.

    Arhiv: Predvidene spremembe pri sklepanju pogodb za prodajo blaga na daljavo

    Evropska komisija je objavila spremenjeni predlog prvotne Direktive Evropskega parlamenta in Sveta o nekaterih vidikih pogodb o spletni in drugi prodaji blaga na daljavo. Vse člane, ki izvajate spletno ali drugo prodajo blaga na daljavo pozivamo, da izrazite svoje mnenje v zvezi predlogom spremembe, da ga bomo lahko posredovali pristojnim, da ga vključijo v uradno stališče Republike Slovenije.

    Arhiv: Brezplačno na sejem IMM Cologne

    Arhiv: Brezplačno na sejem IMM Cologne

    Vabljeni na sejem pohištva in notranje opreme imm Cologne 2018, ki bo potekal v času od 15. do 21. januarja 2018. Preko mednarodnega združenja trgovskih agentov IUCAB vam nudimo priložnost, da se sejma udeležite brezplačno. Ob tej priložnosti Nemško združenje trgovskih agentov CDH našim članom nudi tudi možnost, da razdeli vaše promocijske materiale in vam priskrbi informacije o ponudbah podjetij, ki iščejo trgovske agente.

    Arhiv: Načrt uravnavanja reguliranih cen za leti 2017 in 2018

    Vlada pri vodenju ekonomskih politik spremlja tudi zagotavljanje stabilnosti cen. S svojimi politikami tako neposredno in posredno oblikuje makroekonomsko okolje, ki srednjeročno zagotavlja, da rast cen v Sloveniji ne odstopa od povprečne rasti cen na evrskem območju za več, kakor izhaja iz morebitnih razlik v višji gospodarski rasti in produktivnosti in ob tem upošteva tudi morebitna večja odstopanja cen od ravnotežnih nivojev, ki izhajajo iz preteklih gibanj. Za zagotavljanje stabilnega cenovnega okolja tudi v letih 2017 in 2018 bo Vlada RS zagotovila, da se ohrani makroekonomsko vzdržna rast cen, za katere veljajo različne oblike regulacije. Načrt uravnavanja reguliranih cen za leti 2017 in 2018 podaja pregled cen, ki zlasti zaradi značilnosti tržnega položaja ponudnikov določenih proizvodov in storitev in zagotavljanja storitev v javnem interesu ostajajo pod različnimi oblikami regulacije in njihovih možnih gibanj v prihodnje. S tem ohranja predvidljivo in cenovno stabilno okolje. Pri usklajevanju davčnih obremenitev in taks, bo Vlada RS poleg že sprejete zakonodaje, ki določa potek usklajevanja davčnih stopenj s stopnjami v EU, kot splošno načelo upoštevala, da tudi njihova povišanja ne presežejo ciljne rasti reguliranih cen, razen če gre za uskladitev z direktivami EU. Pri cenah, ki jih ponudniki oblikujejo s soglasjem neodvisnih regulatorjev, Vlada RS pričakuje, da se bodo pri sprejemanju odločitev na področju reguliranih cen upoštevale usmeritve Vlade RS zaradi proučitve njihovega učinka na inflacijo. Objavljamo dokument Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT), ki objavlja NAČRT URAVNAVANJA REGULIRANIH CEN ZA LETI 2017 IN 2018. Z dokumentom obveščamo vse člane o uporabi načrta, da bodo lahko upoštevali njegove usmeritve.

    Arhivi