Podjetniško trgovska zbornica

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

    Novice


    Arhiv: Načrt uravnavanja reguliranih cen za leti 2017 in 2018

    Vlada pri vodenju ekonomskih politik spremlja tudi zagotavljanje stabilnosti cen. S svojimi politikami tako neposredno in posredno oblikuje makroekonomsko okolje, ki srednjeročno zagotavlja, da rast cen v Sloveniji ne odstopa od povprečne rasti cen na evrskem območju za več, kakor izhaja iz morebitnih razlik v višji gospodarski rasti in produktivnosti in ob tem upošteva tudi morebitna večja odstopanja cen od ravnotežnih nivojev, ki izhajajo iz preteklih gibanj. Za zagotavljanje stabilnega cenovnega okolja tudi v letih 2017 in 2018 bo Vlada RS zagotovila, da se ohrani makroekonomsko vzdržna rast cen, za katere veljajo različne oblike regulacije. Načrt uravnavanja reguliranih cen za leti 2017 in 2018 podaja pregled cen, ki zlasti zaradi značilnosti tržnega položaja ponudnikov določenih proizvodov in storitev in zagotavljanja storitev v javnem interesu ostajajo pod različnimi oblikami regulacije in njihovih možnih gibanj v prihodnje. S tem ohranja predvidljivo in cenovno stabilno okolje. Pri usklajevanju davčnih obremenitev in taks, bo Vlada RS poleg že sprejete zakonodaje, ki določa potek usklajevanja davčnih stopenj s stopnjami v EU, kot splošno načelo upoštevala, da tudi njihova povišanja ne presežejo ciljne rasti reguliranih cen, razen če gre za uskladitev z direktivami EU. Pri cenah, ki jih ponudniki oblikujejo s soglasjem neodvisnih regulatorjev, Vlada RS pričakuje, da se bodo pri sprejemanju odločitev na področju reguliranih cen upoštevale usmeritve Vlade RS zaradi proučitve njihovega učinka na inflacijo. Objavljamo dokument Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo (MGRT), ki objavlja NAČRT URAVNAVANJA REGULIRANIH CEN ZA LETI 2017 IN 2018. Z dokumentom obveščamo vse člane o uporabi načrta, da bodo lahko upoštevali njegove usmeritve.

    Arhiv: Posvet "Pomanjkanje kadrov v podjetništvu"

    Na posvetu so podjetniki izpostavili številne probleme s katerimi se soočajo pri iskanju ustreznih kadrov za doseganje zastavljenih ciljev podjetja. Me drugim so opozorili tudi na nujnost zmanjšanja davčnih obremenitev dela ter težave zaradi deregulacije poklica trgovca. Predstavnik Ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti je izpostavil, da bo potrebno spremeniti tudi razmišljanje delodajalcev, ki pretežno iščejo mlade kadre, saj so tudi starejši delavci koristni in potrebni. Svoje poglede na problematiko so predstavili tudi: direktorica portala Moja zaposlitev, ga. Saša Boštjančič, ki ugotavlja, da se vse bolj uveljavlja pravilo: »Bolj si star, bolj si zaposljiv«. g. Ladislav Rožič pa poudarja, da Slovenija uvaža delavce, ki delajo za borne plače in ne znajo uradnega jezika, zato vidi osnovni problem v prenizkih plačah. Larisa Grizilo je ispostavila, da je zadovoljstvo v podjetju splet več dejavnikov, kot so plača, možnosti za razvoj in odnosi v podjetju.

    Arhiv: 3. Mednarodni sejem sodobnega zdravstva MEDICAL

    Mednarodni sejem sodobnega zdravstva MEDICAL je v svojih prvih dveh ponovitvah dokazal zdravo rast na poslovnem in strokovnem nivoju. Letošnjega sejma se je na 7.500 m2 razstavnih površinah udeležilo 150 razstavljavcev iz 13-ih držav. Obiskalo ga je preko 6.500 zdravstvenih delavcev in tistih, ki skrbijo za svoje in za zdravje bližnjih.

    Arhiv: Sekcija refleksoterapevtov organizira 16. strokovno srečanje

    Sekcija refleksoterapevtov organizira 16. strokovno srečanje Pridružite se nam v petek, 1. decembra 2017 ob 10h, v dvorani A, Gospodarske zbornice Slovenije, Dimičeva 13 v Ljubljani.

    Arhiv: Spodbude za procesne izboljšave podjetij v letu 2017 - 2018

    Arhiv: Spodbude za procesne izboljšave podjetij v letu 2017 - 2018

    SPIRIT Slovenija javna agencija je objavila javni razpis za spodbujanje procesnih izboljšav podjetij v letu 2017 - 2018 (Procesne izboljšave 2017-2018) »PRIZ 17-18«. Predmet javnega razpisa je sofinanciranje stroškov svetovalnih storitev, ki jih podjetjem zagotovijo zunanji izvajalci v zvezi z uvajanjem izboljšav poslovnih procesov v podjetjih. Agencija bo sofinancirala operacijo upravičenca glede na doseganje zastavljenih ciljev in upravičenost stroškov, ki so, oziroma bodo nastali in bili plačani do 10.9.2018. Roka za oddajo vlog sta: 7. 12. 2017 in 22. 2. 2018.

    Arhiv: Sporočilo za medije : Socialni partnerji želimo samo dogovoriti ureditev delovnega časa zaposlenih v trgovinski dejavnosti

    Socialni partnerji, podpisniki kolektivne pogodbe za trgovinsko dejavnost, smo 19. oktobra 2017 sklenili Dogovor o celoviti ureditvi problematike delovnega časa v trgovinski dejavnosti v Kolektivni pogodbi dejavnosti trgovine Slovenije (KPDTS), saj smo prepričani, da odprta vprašanja v zvezi z delovnim časom zaposlenih lahko celovito rešimo izključno na ravni dolgoletno kvalitetno vodenega socialnega dialoga.

    Arhiv: Predlogi PTZ za oblikovanje programskih usmeritev delovanja in krepitve GZS

    Arhiv: Predlogi PTZ za oblikovanje programskih usmeritev delovanja in krepitve GZS

    Upravni odbor Podjetniško trgovske zbornice je novemu predsedniku GZS g. Boštjanu Gorjupu izpostavil težave, ki bremenijo njihovo poslovanje ter pričakovanja v zvezi z oblikovanjem programskih usmeritev delovanja GZS. Spregovorili so o načrtih in aktivnostih za zniževanje obdavčitev ter preprečevanje bega visoko kvalificiranih kadrov v tujino.

    Arhiv: Sofinanciranje udeležbe na sejmu optike, precizne mehanike in laserske tehnologije SILMO Istanbul 2017

    Izkoristite priložnost in se udeležite sejma optike, precizne mehanike in laserske tehnologije SILMO Istanbul 2017, ki bo potekal med 30. novembrom in 3. decembrom 2017 v Istanbulu. Z Veleposlaništva Republike Turčije so nas obvestili, da organizirajo skupinski obisk sejma v okviru katerega udeležencem krije stroške nočitve z zajtrkom turško Ministrstvo za gospodarstvo. Prijave zainteresiranih podjetij pričakujejo do 20. novembra 2017.

    Arhiv: Brezplačen priročnik za uspešen prenos družinskega podjetja

    Ste vedeli, da prenos dejavnosti na potomce preživi samo 1/3 družinskih podjetij. Zakaj je temu tako? Inštitut M.O.S.T. je strnil izkušnje in poglede strank, ki jih je pripravljen deliti z vami preko brezplačnih video vsebin, kjer najdete vse informacije, kaj vse se je potrebno dogovoriti in kaj opraviti za uspešen prenos odgovornosti na potomce. Uporabne informacije pa lahko pridobite tudi, v kolikor se jim boste pridružili v torek 7. novembra, na brezplačnem predavanju v Ljubljani na fakulteti Gea College.

    Arhiv: Izobraževalna ekskurzija na projektu TCM - ob podpori MGRT, SPIRIT Slovenija in izvajalcev

    19. in 20. oktobra 2017 je bila pod okriljem Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo in Javne Agencije SPIRIT Slovenija, izvedena dvodnevna ekskurzija na področju projekta Town centre management (TCM) oziroma Upravljanja mestnih središč. Udeležili so se je predstavniki 18 ih občin in Zavodov za turizem, ki razvijajo TCM projekt v svojih okoljih, poleg tega pa tudi lokalni podjetniki, ki v mestnih jedrih predstavljajo gospodarski del. Obiskali smo tri avstrijska mesta (Ried im Kreis, Perg in Weidhoffern an der Ybbs), ki smo jih predstavili že v publikaciji Upravljanje mestnih središč in Kranj, kot začetno destinacijo.

    Arhivi