Podjetniško trgovska zbornica

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.

    Novice


    Arhiv: Spodbude za trajnejše zaposlovanje brezposelnih, starejših od 55 let

    Obveščamo vas, da je objavljeno javno povabilo: »AKTIVNI DO UPOKOJITVE«, katerega namen je spodbujanje delodajalcev k trajnejšemu zaposlovanju starejših brezposelnih, in sicer za nedoločen čas oz. do izpolnitve pogojev za predčasno ali starostno upokojitev. Ciljna skupina so osebe, starejše od 55 let, ki so vsaj en mesec prijavljene v evidenci brezposelnih. Prednost pri vključevanju bodo imeli prejemniki denarnega nadomestila in denarne socialne pomoči. Subvencijo v višini 13.000 evrov bo dobil delodajalec, ki bo zaposlil starejšo brezposelno osebo. Javno povabilo je odprto do 13. 10. 2017 oziroma do razdelitve sredstev javnega povabila.

    Arhiv: Slovenski podjetniki in proizvajalci prijavite se na LIDL-ov razpis

    Lidl Slovenija k sodelovanju v projektu Lojtr'ca domačih vabi male slovenske podjetnike in proizvajalce, ki ustvarjajo kulinarične specialitete in druge butične izdelke. S prijavo na razpis so korak bližje novi poslovni priložnosti, saj bodo izbrani izdelki uvrščeni v Lidlovo ponudbo in bodo na voljo v vseh njihovih trgovinah po Sloveniji.

    Arhiv: Predlog novega Zakona o varstvu potrošnikov- poziv za pripombe

    Obveščamo vas da je v javni obravnavi predlog novega Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1). V predlog zakona so vključene številne novosti, s katerimi želi predlagatelj ohraniti visoko raven zaščite potrošnikov, ob hkratni odpravi nepotrebnih administrativnih bremen za gospodarstvo. Bistvene novosti, ki jih prinaša predlog zakona se nanašajo na: 1. Uvedbo enotnega dvoletnega obveznega jamstva; 2. Ureditev pogodbe o opravljanju storitev; 3. Prenos določb Direktive o paketnih potovanjih in povezanem potovalnem aranžmaju; 4. Ureditev pogodbe o digitalnih vsebinah.

    Arhiv: Razpisana sredstva za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP

    Arhiv: Razpisana sredstva za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP

    SPIRIT Slovenija javna agencija je objavila Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2017-2018. Na razpis se lahko prijavijo mikro, mala in srednje velika podjetja, ki se ukvarjajo z gospodarsko dejavnostjo v Republiki Sloveniji. Na podlagi razpisa bodo sofinancirani stroški storitev v zvezi z vzpostavitvijo ali nadgradnjo elektronskega poslovanja in sicer: elektronska izmenjava med partnerji, digitalizacija nastopov na sejmih, spletne strani za tuje trge, spletne trgovine, produktno-prodajni video, krepitev kompetenc – usposabljanja. Roka za oddajo vlog sta: 2. 10. 2017 in 1. 3. 2018.

    Arhiv: Sestanek predstavnikov neformalnega združenja UMS občin, GZS PTZ

    23. junija je s sestankom gostila Mestna občina Koper, oziroma gospa Jana Tolja. Po pripravljenem presenečenju za udeležence (ogledali smo si križarko, ki je bila ta termin zasidrana v Kopru), smo imeli sestanek. MGRT in Javna Agencija SPIRIT še naprej podpirata projekt TCM (Town centre management) oziroma UMS- Upravljanje mestnih središč . V okviru te podpore, se bodo v letu 2017 vrstili dogodki: - nadaljevanje delavnic po Sloveniji, - izdaja publikacije in izbor 15 ih najaktivnejših slovenskih občin v UMS, - dogodek MOS - 13. september, promocija smernic teh občin pri vzpostavljanju modela UMS in njihovih lokalnih podjetnikov, - organizacija dvodnevne ekskurzije po treh najbolj uspešnih avstrijskih mestih v TCM, v mesecu oktobru 2017. Naslednji sestanek bo organizirala ali Ljubljana ali Novo Mesto oziroma najprej eden, potem drugi.

    Arhiv: POT DO ORGANIZACIJE ZA MESTNI MARKETING

    Vzpostavitev organizacije za mestni marketing naj bi običajno potekala v naslednjih korakih:

    Arhiv: PRAVNI IN ORGANIZACIJSKI MODELI V MESTNEM MARKETINGU

    Obstajajo številni pravni in organizacijski modeli za mestni marketing in menedžment. Pomembnejši modeli so predstavljeni v nadaljevanju:

    Arhiv: OSNOVNA NAČELA IN DEJAVNIKI USPEHA PRI MESTNEM MARKETINGU IN MANAGEMENTU

    Osnovna načela profesionalnega mestnega marketinga in menedžmenta temeljijo predvsem na širokem in vzajemnem sodelovanju vseh pomembnejših lokalnih skupin akterjev (mesto, gospodarska združenja, društva, vodilna podjetja ipd.). Mestni menedžment naj bi zasnoval in izpeljal predvsem večletne razvojne cilje in konkretne letne akcijske načrte.

    Arhiv: KAJ JE MESTNI MANAGEMENT?

    Arhiv: Povračilo stroškov delovnega preizkusa

    Zavod RS za zaposlovanje je objavil novo javno povabilo, ki delodajalcem omogoča, da brezposelne iz ciljne skupine preizkusijo in spoznajo na konkretnem delovnem mestu, še preden se odločijo, da jih zaposlijo. Zavod bo delodajalcem povrnil upravičene stroške delovnega preizkusa, udeležencem pa izplačal dodatek za aktivnost in prevoz. Podjetja lahko oddate ponudbo do objave obvestila o razdelitvi razpoložljivih sredstev, oziroma najkasneje do 31. 7. 2018 do 13:00.

    Arhivi