Novice


Arhiv: Ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov storitev potrjevanja javnih listina na GZS Severno Primorski gospodarski zbornici, Nova Gorica

Povzetek ključnih ugotovitev raziskave »Ugotavljanje zadovoljstva uporabnikov storitev potrjevanja javnih listina na GZS Severno Primorski gospodarski zbornici, Nova Gorica«

Z raziskavo smo preverjali zadovoljstvo uporabnikov s kvaliteto izvajanja storitev potrjevanja javnih listin na GZS Severno Primorski gospodarski zbornici, Nova Gorica.

V njej so sodelovali pretežno uporabniki, ki storitve potrjevanja javnih listin na GZS SPGZ koristijo najmanj enkrat tedensko. Več kot dve tretjini jih uporablja spletno aplikacijo, kar je pričakovano, saj je tak način učinkovitejši in prijaznejši za uporabnika. Med njimi je bilo skoraj tri četrtine takih, ki koristijo izdajo certifikatov o poreklu blaga, med njimi je dobra petina takih, ki potrebujejo rešitev vloge v roku do 24 ur.

Skoraj vsi sodelujoči so izrazili splošno zadovoljstvo z opravljeno storitvijo, s pravočasnim e-obveščanjem zbornice pri posredovanju informacij (novosti, sprememba urnika potrjevanja javnih listin ipd.), z informacijami, vezanimi na storitve izdajanja javnih listin na spletni strani GZS SPGZ, z odzivnostjo sodelavcev na zbornici na telefonske klice, z odzivnostjo sodelavcev pri osebnem urejanju in s hitrostjo izvedbe storitve.  

Vsi, ki so ocenili posamezne dejavnike, je zadovoljnih z odzivnostjo sodelavcev na zbornici, z spletno aplikacijo, z odzivnostjo sodelavcev na zbornici na elektronska sporočila, z njihovo strokovnostjo, odnosom osebja zbornice do uporabnika in prilagodljivostjo osebja pričakovanjem/potrebam uporabnika storitev. Več kot tri četrtine oseb, ki so odgovorili na vprašanje glede ustreznosti delovnega časa, je zadovoljnih.

Informacije na spletni strani spremlja dobra tretjina uporabnikov storitev, javno listino bi preko spletne strani naročilo več kot  štiri petine uporabnikov storitev, izdajo javne listine bi raje urejala preko spletne aplikacije skoraj dve tretjini sodelujočih. Skoraj tri četrtine sodelujočih meni, da bi jim zadostovala tudi možnost fizičnega potrjevanje javnih listin v zmanjšanem obsegu glede na obstoječe stanje, to je trikrat tedensko med 8:30 in 11:30 uro. 

V zaključnem delu anketnega vprašalnika, ki je bila namenjena komentarjem in ni bila obvezna vsebina, je slaba tretjina sodelujočih izrazila izključno pohvalo in zahvalo zaposlenim za izvajanje storitve potrjevanja javnih listin na GZS SPGZ.

AVTOR: GZS SPGZ, 2023




 

Fotogalerija





 

Arhivi