Zapri

Novice


Arhiv: Dobre prakse podjetij - reševanje problema okužb zaposlenih s covid-19

Dobre prakse podjetij - reševanje problema okužb zaposlenih s covid-19

Na petkovem webinarju je bil prikazan primer podjetja Pivka, kjer so zelo uspešno zajezili izbruh koronavirusa. Pokazalo se je, da je mogoče s proaktivnim pristopom tak izbruh relativno hitro zajeziti. Za to je seveda nujno tudi sodelovanje vseh vpletenih. Kot je poudaril predsednik uprave Janez Remec, so bili velik izziv v organizaciji nemoteni procesi. Ker so lahko delali le zdravi delavci, je celotno podjetje, tudi uprava, priskočilo na pomoč in sodelovalo v samem proizvodnem proces. S spoštovanjem ukrepov se niso okužili. Vsak dan so uvajali nove delavce, zaradi česar so sedaj uvedli tudi mentorski program. Kadrovska služba je v prvem valu pripravila bazo delavcev z zapisom vseh kompetenc zaposlenih, če bi ponovno prišlo do okužb. Tako hitreje najdejo zamenjavo za kritične kadre. Vse je zakonsko urejeno. Med posebni ukrepi, ki so jih sprejeli, je izpostavil poti gibanja, malico po enotah, nadomestno osebje, rezervne lokacije, testiranje pogodbenih partnerjev, »prepoved« neformalnih druženj (zaprli so avtomate za kavo, v kadilnici na tla nalepili pike, ki nakazujejo razdaljo idr.), določili osebo, ki nadzoruje upoštevanje ukrepov (higienskih, nošenje mask …). Regijski poveljnik Civilne zaščite za Notranjsko je dodal, da so z mobilnimi ekipami izvedli brise vsem v organizaciji. 10 osebam, ki niso opravile testiranja, pa so vstop v podjetja prepovedali. Morda to ni bilo v celoti skladno z zakonom o delovnih razmerjih, vendar pa so s temi in podobnimi ukrepi so zajezili okužbo. Izkoristite priložnost in si oglejte posnetek webinarja.

Dobrih primerov prakse v boju proti koronavirusu je v gospodarstvu še veliko. Tako so na primer v v Steklarni Hrastnik obstoječim orodjem dodali še dvotedenski virtualni sestanek, ki so jih poimenovali Povezani ponedeljki. Namenjen je vsem zaposlenim, ki imajo dostop do računalnika. Na sestanku predstavijo napredek in načrte za naprej. Med ostale ukrepe, ki jih izvajajo, sodijo spremenjena pravila ob uporabi jedilnice (omejen sedežni red, pregrade na mizah ter spremenjen delovni čas za različne oddelke), »Clean desk policy“ zaradi lažjega razkuževanja, druženje ob kavnih avtomatih in kotičkih za odmor je prepovedano.

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.