Novice


Arhiv: Poslovni nasveti v času koronavirusa - WEBINARJI

O poslovni komunikaciji v času ranljivosti

Dnevi, ko se je življenje in s tem tudi gospodarstvo v veliki meri ustavilo, so lahko namenjeni marsičemu. Zagotovo se ukvarjate z vprašanji v zvezi s poslovanjem, prodajo, proizvodnjo, z bodočim razvojem dogodkov ... Predlagamo pa razmislek tudi o kakovosti komunikacije v vaših podjetjih, med vašimi zaposlenimi, o kakovosti komunikacije s poslovnimi partnerji, naročniki, strankami. V sodelovanju z Inštitutom Stopinje smo pripravili niz treh webinarjev, v katerih vas bo mag. Martin Lisec spodbudil k analizi in k aktivnemu načrtovanju vaše dejavnosti na področju poslovne komunikacije.

Ne zamudite prvega z naslovom ČAS RANLJIVOSTI - KAKOVOST MOJE POSLOVNE KOMUNIKACIJE. Pozornost bomo usmerili na kakovost komunikacije v delovnih okoljih, na komunikacijske veščine in na način upravljanja s konfliktnimi situacijami, s katerimi se srečujete pri svojem delu. Naredili boste bilanco kakovosti vaše poslovne komunikacije.


VEČ O WEBINARJU

Do webinarja dostopate tu od ponedeljka, 23. marca, 10. ure.

 


Fotogalerija





 

Arhivi