Novice


Arhiv: 5 korakov oblikovalskega (dizajnerskega) razmišljanja

5 korakov oblikovalskega (dizajnerskega) razmišljanja

Oblikovalsko (dizajnerko) razmišljanje, kot vemo, je metodologija, katere cilj je reševanje zelo zapletenih problemov. Gre za proces, ki ga lahko uporabimo v številnih različnih kontekstih in ne le pri razvoju digitalnih izdelkov. Nikakor ni omejeno zgolj na oblikovalske ekipe, ampak ga čedalje več podjetij uporablja za spodbujanje inovacitivnosti v celotnem podjetju. Na prvo mesto postavlja potrebe in zahteve uporabnika.

Emily Stevens je na portalu careerfoundry.com strnila pet korakov procesa dizajnerskega (oblikovalskega) razmišljanja.

1. Empatija

Proces oblikovalskega razmišljanja se začne z empatijo. Če želite ustvariti zaželene izdelke in storitve, morate razumeti, kdo so vaši uporabniki in kaj potrebujejo.

2. Definiranje
V drugi fazi postopka oblikovalskega razmišljanja je potrebno določili uporabniški problem, ki ga želite rešiti.

3. Zamišljanje
Tretjo fazo predstavljajo zamisli ali ustvarjanje idej. To je čas, da se poiščejo možne rešitve.

4. Prototipiranje
V četrti fazi procesa morate svoje ideje iz tretje faze spremeniti v prototipe. Gre za pomanjšano različico izdelka ali funkcije - naj bo to preprost papirnat model ali bolj interaktivna digitalna predstavitev.

Fotogalerija





 

Arhivi