Novice


Arhiv: 3 namigi za lažje obvladovanje stresa

3 namigi za lažje obvladovanje stresa

Živimo v času, ko smo vsakodnevno močno izpostavljeni stresnim situacijam. Na portalu American Heart Organization (https://www.heart.org/en/healthy-living/healthy-lifestyle/stress-management/3-tips-to-manage-stress) smo našli tri koristne tehnike za lažje obvladovanje stresa.

1. Pozitiven notranji monolog

Pozitiven notranji monolog vam lahko pomaga umiriti in obvladati stres. Z vajo se lahko naučite preusmerjati negativne misli v pozitivne, na primer, »naredil bom najbolje, kar lahko« namesto »tega ne morem narediti«. Da bi zares delovalo, vadite pozitiven samogovor vsak dan - v avtu, za pisalno mizo, preden greste v posteljo oziroma kadar opazite negativne misli.

2. Zasilne zavore za stres

Zasilne zavore za stres so ukrepi, ki vam pomagajo omiliti stres v trenutku; na primer, nekajkrat počasi in globoko vdihnite, naredite nekaj korakov, četudi samo v drug prostor in nazaj – to lahko razbije napetost in vam da priložnost za razmislek, privoščite si trenutek zase, da pobožate psa, objamete ljubljeno osebo ali se lotite telesne dejavnosti, ki je odlično zdravilo proti stresu.

3. Protistresne aktivnosti

Delati stvari, v katerih uživate, je naraven način za blaženje stresa. In ko se zaradi stresa počutite slabo, se lotite stvari - četudi le za deset ali petnajst minut - pri katerih se počutite dobro: poslušajte glasbo, začnite brati dobro knjigo, igrajte se z otroki ali hišnimi ljubljenčki, posvetite se svojemu konjičku…

 

Pomembno je, da najdete način, ki je najboljši za vas in ga uveljavite v praksi. Presenečeni boste, kako hitro se boste začeli počutiti bolje, ko boste prekinili začarani stresni krog.

Fotogalerija





 

Prijava na E-novice

Bodite obveščeni o aktualnem dogajanju.