Novice


Arhiv: Promocija slovenskih izvoznikov na kitajskem trgu

PROMOCIJA SLOVENSKIH IZVOZNIKOV NA KITAJSKEM TRGU

Ningbo – provinca Zheijang, 8. do 11. junij 2021 

Tako kot že v preteklih letih, bo tudi letos med 8. in 11. junijem potekal velik sejemski dogodek z imenom CHINA – CEEC EXPO & INTERNATIONAL CONSUMER GOODS FAIR, ki je namenjen promociji in ustvarjanju novih priložnosti gospodarsko trgovinskega sodelovanja med LR Kitajsko in državami Vzhodne in Centralne Evrope.

Gospodarska zbornica Slovenije, v sodelovanju s partnersko institucijo CECZ ( Central European Trade and Logistics Cooperation Zone) iz Budimpešte ter organizatorji sejma  iz mesta Ningbo vabijo slovenska podjetja, da se udeležijo brezplačne promocije v obliki razstave izdelkov in promocijskih  materialov na skupni slovenski nacionalni stojnici na sejemskem dogodku.

Strošek, ki ga bodo morala pokriti zainteresirana in potrjena podjetja je povezan s transportlm izdelkov in promocijskih materialov do vstopa na Kitajsko. Vsem udeležencem bo omogočeno koriščenje cenovno ugodnega prevoza iz Ljubljane do Budimpešte in iz Budimpešte do mesta Ningbo letalski prevoz eksponatov in promocijskih materialov. Točna cena prevoza bo oblikovana na osnovi trenutne ponudbe predvidoma konec aprila ali v začetku meseca maja. Vsi vstopni stroški (uvozne carine, davki, lokalni postopki in lokalni prevoz) bodo kriti s strani kitajskih organizatorjev.

Letošnji dogodek ni namenjen prodaji izdelkov, ampak zgolj razstavljanju, zato se od podjetij pričakuje primerna količina izdelkov, ki bodo namenjena zgolj promociji. Izdelki se po končanem dogodku ne bodo vračali.

V okviru predstavitve na skupni slovenski stojnici pridejo v poštev naslednji široko potrošni izdelki proizvedeni v Sloveniji:

1.       Alkoholne pijače: vino, žgane pijače, pivo, koktajli,…

2.       Druge pijače in prehranski izdelki:  sokovi, vode, prigrizki, sladki izdelki, konzervirana hrana, hrana za dojenčke, sušeno sadje in oreščki, olja, prehranska dopolnila in nadomestila,… (vsi izdelki morajo imeti dolg rok uporabe in morajo biti primerni za normalen kontejnerski prevoz)

3.       Kozmetični in negovalni izdelki: lepotilni izdelki, izdelki za nego las in telesa, ustno higieno, dišave,..

4.       Oprema in izdelki za dom in gospodinjstvo: dekorativna oprema, kuhinjsko gospodinjska oprema, kopalniška oprema, čistila, pisarniška oprema in izdelki, izdelki za prosti čas in šport, otroška oprema, oblačila in tekstilni izdelki,… 

5.       Umetniški in modni izdelki: nakit, ure, umetnine, usnjeni izdelki, čipke,…

6.       Pametne tehnologije in izdelki: pametni tehnološki izdelki za dom, elektronski izdelki in oprema, napredne tehnološke rešitve, energijsko varčni izdelki, avtomobilska oprema…

7.       Področje storitev: potovanja in turizem, poslovna svetovanja, finančne storitve, umetniško in kulturno sodelovanje, logistične storitve, prevajalske storitve, investicije,…

Omejeno število razstavljavcev, ki bodo zbrani na osnovi kitajskega zanimanja, bodo kitajski organizatorji povabili, da se med in po razstavi udeležijo organiziranih individualnih sestankov s kitajskimi uvozniki in trgovci na posebni B2B platformi.

Slovenska podjetja, ki ocenjujejo, da sodijo v katero od naštetih sedmih področij in bi se želela predstaviti na poslovnem dogodku v mesecu juniju pozivamo, da čimprej izpolnijo elektronsko prijavnico s katero izrazijo interes za sodelovanje in udeležbo v prvem selekcijskem postopku. Število prostih mest za predstavitev na skupni stojnici je omejeno in samo izbrana podjetja se bodo lahko prijavila preko posebne elektronske prijave, ki jo bodo za tuje udeležence odprli kitajski organizatorji.

Dodatne informacije: g. Marko Jare, tel:01 5898 158, e-pošta: marko.jare@gzs.si


Fotogalerija





 

Arhivi