Novice


Arhiv: 3 namigi za povečanje produktivnosti in morale zaposlenih s prilagodljivostjo delovnega mesta

Koristen namig

3 namigi za povečanje produktivnosti in morale zaposlenih s prilagodljivostjo delovnega mesta

Kot prilagodljivost delovnega mesta danes na splošno opredeljujemo vsak pristop k delu, ki ustreza raznolikim potrebam delodajalca ali zaposlenega. Na portalu officevibe.com smo našli tri namige, kako lahko s tovrstnimi praksami na delovnem mestu povečate produktivnost in moralo zaposlenih.

1. Prilagodljiv delovni čas

Prilagodljiv delovni čas pomeni, da lahko zaposleni - kadar je to mogoče - svobodno izbirajo svoj delovni čas in delo opravijo na primer tudi popoldne ali zvečer.

2. Prilagodljivo razporejanje dela

S prilagodljivim razporejanjem dela zaposlenim omogočimo, da količino svojih delovnih ur namesto predpisanih osem na dan prilagodijo tako potrebam dela kot svojim preferencam. Neko delo na primer lahko dokončajo še v istem dnevu po desetih urah in naslednji dan delajo manj. Na ta način jih opolnomočimo, da delajo hitreje in bolje.

3. Prilagodljiv delovni prostor

Prilagodljivost glede delovnega prostora, vključno z delom na daljavo, je danes ena najpogostejših oblik prilagodljivosti delovnega mesta, ki se je hitro razširila zlasti zaradi pandemije COVID-19.Zaposleni se z delom na daljavo na primer lahko izognejo prometnim zamaškom ob prihodu in odhodu v službo.

Fotogalerija





 

Arhivi